Opnieuw beginnen…

Langzaam maar zeker begin ik me hier een beetje thuis te voelen. Okay, het is natuurlijk nog niet zoals bij punt maar wat wil je ook? Daar heb ik tenslotte meer dan 6 jaar gelogd (daarvoor trouwens ook nog 2 jaar bij weblog.nl) en dat was vertrouwd, voelde als een jas die je al meerdere winters draagt maar waarom dan toch je heil ergens anders zoeken?

Nou, heel simpel… m’n o zo vertrouwde jas begon slijtageplekken te vertonen! Al langere tijd speel ik met de gedachte dat het tijd werd voor wat anders maar hoe en wat… Geen idee, zo’n technisch wonder ben ik nu ook weer niet maar toch… de twijfel was er, de kriebels kwamen en vooral ook wat wil ik eigenlijk uitstralen met m’n blog, welke kant wil ik op? Wil ik me uitsluitend blijven richten op de dagelijkse dingetjes of wil ik toch ook wat meer de diepte in? Op dit moment heb ik dat nog niet helemaal helder maar dat zal vanzelf wel gaan gebeuren. Wat ik wel helder heb, is dat het tijd werd voor wat nieuws, een nieuwe jas die je eerst een paar keer gedragen moet hebben om je erin thuis te kunnen voelen. Hopelijk krijg ik dat gevoel snel zodat m’n nieuwe jas als gegoten gaat zitten!

Vooralsnog is het in ieder geval een uitdaging om hier weer alles uit te vogelen!

Liefs,

Wanda

 

9 gedachtes over “Opnieuw beginnen…

  1. Hallo Wanda

    Ik ben benieuwd hoe het hier gaat uit zien
    Ik heb mijn Hyves weg gedaan , vond er niks meer aan
    Ja een mens wil wel eens iets anders
    Wens je nog een hele fijne Zondag

    Liefs Gerda

    Ps kan ik hier ook vriend worden ???/

  2. Hahaha,met die blog op punt zet je dus mensen op het verkeerde been he! Ik schrok in eerste instantie ook hoor 😉 Succes met je nieuwe blog! Groetjes,Karin (Elckzijn is mijn twitternaam)

  3. Hee Leuk deze, Wan!!
    Ik hou ook van de zondag, netals jij doe ik dan niet zo veel..alleen nu dan zwemmen voor de jongste..hmmm maar goed verder ben ik altijd erg relaxed ook. Maar vaak ook op maandag hoor, als ik geen klant heb doe ik ook chillen en een beetje werken in huis..Vooral vakantie is ook leuk hier, doen we bijna hetzelfde als op zondag…
    Fijn weekje verder!!

    Liefs van MaaNtje

Reageren mag hoor!

