Grijs…

Vroeger riep ik altijd dat paars mijn lievelingskleur was, daarna werd het een allegaartje van alles wat en de laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik heel veel grijs in m’n kledingkast heb hangen. Zo is m’n winterjas grijs, heb ik een grijze sjaal, 2 grijze broeken, een grijs jasje, grijze laarzen, grijs tuniekje, grijs t-shirt, grijze sokken, grijs vestje, grijs truitje en sport ik zelfs in het grijs! Kortom, als ik tegenwoordig m’n kledingkast inspecteer is het vooral grijs wat ik zie hangen en op de een of manier sta ik in de winkel ook steeds met een grijs kledingstuk in m’n handen…

Helaas is dat niet het enige wat grijs is… Sinds m’n vorige kappersbezoek noemt vriendlief me plagend wel eens duifje en dat is niet omdat dat m’n koosnaampje is, nee dat is vooral omdat ik momenteel enigszins wat grijzig ben… Nu niet direct denken dat ik een bos grijs haar heb maar aan m’n slapen zijn de grijze haartjes helaas goed vertegenwoordigd! Tot vorig jaar augustus kleurde ik zelf m’n haar en zogauw ik ook maar iets grijs zag, dan had ik alweer zo’n pakketje gekocht en was ik druk in de weer om de boel weer te fatsoeneren. Echter… vorig jaar augustus besloot ik om m’n haar bij de kapper te laten verven omdat ik weleens highlights wilde met als gevolg dat ik een paar ‘blonde’ lokken tussen m’n donkere haar heb gekregen. En juist daar zit nu dus het probleem!

Tijdens m’n laatste kappersbezoek (6 weken geleden) vroeg ik heel voorzichtig wat er zou kunnen gebeuren als ik m’n haar zelf zou gaan verven. Het antwoord (hou er rekening mee dat het weleens groen kan uitpakken en dat we maandags gesloten zijn…) heeft me zo afgeschrikt dat ik direct een afspraak voor een nieuwe verfbeurt heb gemaakt…

Wat dat betreft ben ik echt blij dat de weken voorbij vliegen want goh wat snak ik naar aankomende zaterdag! Dan word ik eindelijk verlost van die grijze haartjes!

En daarna ben ik van plan om met mams te gaan winkelen om zo ook m’n kledingkast van de nodige kleur te gaan voorzien!

Eindelijk weer wat kleur in m’n leven haha…

Liefs,

Wanda

13 gedachtes over “Grijs…

  1. Gijs haar is toch niet erg? Dat worden we toch allemaal een keer. Succes met haartjes verven en de kleding kast. Wat kleur is altijd leuk, al hangt er hier juist allerlei bruintinten…

  2. Hallo Wanda,
    Ach mooi grijs is niet lelijk hoor, maar ik kan me wel voorstellen dat je het geverfd wil hebben.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.
    Groetjes Joyce.

  3. Oh, ik heb soms ook een witte haar tussen m’n donkere haren en die trek ik er dan snel uit 😉 Dus snap volkomen dat jij je haar laat verven. Ik wil er binnenkort ook weer een kleurtje indoen. En gezellig zo samen met je moeder shoppen. Dit voorjaar heb je allemaal leuke vrolijke kleurtjes in de winkels hangen.

    Een fijne woensdag!
    ilefs Insoon

  4. Lieve Wanda,

    Ik ben gestopt met loggen en wilde je dat even vertellen.
    Bedankt voor alle tijd dat ik mee mocht lezen bij je.
    Mocht je nog ontact willen dan ben ik op Facebook te vinden.
    Knuf meid en edankt voor de jaren loggen…..het gaat je goed!

  5. Zo hier ook weer bijgelezen 😉
    Ik ben 31 jaar en heb afgelopen herfst voor het eerst mijn haar geverfd. Hihi wel veilig bij de kapper maar ik vond het toch wel spannend. Ga je weer iets anders doen of kies je weer voor hetzelfde???

    Fijne donderdag morgen!!

  6. Mooi grijs is niet lelijk!! Een zus van mij verfde altijd haar haar, en op ene gegeven moment was ze bij de kappen en zag ze ineens haar orginele kleur haar….prachtige zilvergrijs…het staat haar enig!!!
    Maar je moet je er wel goed bij voelen natuurlijk!

    Fijne avond!

  7. Ik hou van grijs, Wan. Maar idd niet van grijs haar. Nog niet in ieder geval a; heb ik ze niet hoor. Had er eentje een korte van 5 cm toen ik net bevallen was van mijn eerste kind (10 jaar geleden) haha. die trok ik eruit en ik heb er niets voor in de plaats gekregen, haha!!.En nu nog steeds niet na 10 jaar dus..haha
    Maar grijs is een mooie kleur netals zwart trouwens. Ik heb ook grijze broeken, rokjes, vestjes en truitjes. Oogschaduw in grijs heb nu grijs en bruine oogschaduw op. Grijs potlood..en grijze nagellak. Ik vind grijs mooi.
    En deze van blogspot ook mss ga ik ook wel hier verder..leuke dingen kan je hier doen met je blog…
    liefs van MaaNtje.

  8. Ik heb een paar grijze haren en die kunnen mij niet deren. ‘Gekken grijzen niet’, toch?

    En nee, ik heb geen grijs in mijn kledingkast, juist heel veel kleur. Dus wij zijn precies andersom!

  9. Het is al bijna zaterdag!! 😉 Goed dat je het risico van zelf verven niet neemt. Als het mislukt ben je vaak nog verder van huis…
    Ik vrees dat ik ze ooit ook ga krijgen; mijn oma is grijs en ook mijn moeder schijnt wat grijze haren te hebben {maar die verft altijd}.
    De Amerikaan heeft al wat witte haartjes bij zijn slapen 😉 Dat hoeft dan van mij weer niet zo nodig geverfd te worden.

  10. Nou Wanda , wat een verhuizing !!
    Dat van dat groen klopt , mijn zoon heeft dat ook gehad , toen moest die met een pet op naar een klant .
    Het is goed gekomen hoor .
    Ga maar lekker met mams wat gezellige kleurtjes kopen , dat pimt het grijze wat op , dat kunnen we in deze tijd van het jaar goed gebruiken .
    Nou , ik ben benieuwd hoe het bevalt .
    Groetjes Lia

Reageren mag hoor!

