Nieuw…

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver… eindelijk naar de kapper om verlost te worden van die paar (ahum, vele inmiddels…) grijze haartjes! Ik heb op zich niks tegen grijs haar maar met m’n 38 jaar vind ik mezelf toch nog wat te jong om als grijsharige door het leven te gaan maar ja, wat dan wel? Zelf had ik nog totaal geen idee, wilde ik aan 1 kant wel gewoon weer een egale kleur zodat ik het in de toekomst weer gemakkelijker zelf kon kleuren maar ach, toen ik eenmaal in de stoel had plaatsgenomen, heb ik me al snel door m’n kapster laten overhalen om toch weer voor een mix te gaan.

Misschien niet zo duidelijk te zien maar de onderkant is donker met een mahonie-achtige glans en naar boven wordt het dan steeds wat meer koperkleurig… Vriendlief vond het wel wat hebben: “eindelijk een keer een rooie vriendin…”

Daarna was ik er natuurlijk helemaal klaar voor om ook m’n kledingkast van wat nieuws te gaan voorzien maar dat liep eigenlijk een beetje anders dan gepland. Althans, ik heb wel wat gekocht maar was meer op zoek naar een paar leuke shirtjes en die kon ik niet echt vinden. Wel een blauwe linnenbroek (altijd handig om te hebben voor die heerlijke lente/zomer die we hopelijk straks gaan krijgen) en een grijs/roze/rood vestje met korte mouw en tenslotte nog 2 hemdjes waarvan je er nooit genoeg kan hebben…

Verder m’n boekenvoorraad nog wat aangevuld met 2 boeken over de Provence (daar zullen we de eerste week van onze zomervakantie gaan vertoeven) en nog een kookboek van Sonja Bakker. En nee, ik ga niet het dieet volgen, hoewel ik nog wel een paar kilootjes kwijt moet zien te raken tussen nu en de zomer, maar voor slechts € 3,99 kon ik mevrouw Bakker niet laten liggen. Oh ja, dat boek over whiskey was een kadootje voor vriendlief, die heeft sinds kort de smaak van whiskey te pakken en kan zich er nu mooi in gaan verdiepen…

Liefs,

Wanda

13 gedachtes over “Nieuw…

  1. Wat een leuke kleur in je haar! Maarre..rood? Dat kan ik toch niet ontdekken? Ik vind het altijd wel speels met meerdere kleuren en zo heb je weer een fris koppie voor het voorjaarsweer wat er deze week echt aan lijkt te komen, joehoe!
    Misschien heb je nog niet echt gevonden wat je zocht, maar de kleren die je wel hebt meegenomen zien er leuk en zomers uit, laat het mooie weer maar komen 😀
    Dus René is into the wiskey? Ha..ha dat is eens wat anders dan een biertje;-)
    Fijne avond meid, enne wist je al dat Grey’s Anatomy vanavond weer begint? Of keek je dit niet?
    Liefs -x-

  2. Lekker fris kapsel heb je weer Wan!! En verven is gewoon leuk. Grijs kan je je hele leven verder nog zijn..haha Je bent te jong voor grijs haar…
    Leuk de Provence, velden lavendel en de fabriek van givenchy staat er..erg leuk om eens heen te gaan..en niet te vergeten hot!!

    Fijn weekje verder,
    MaaNTje

  3. Ja grijs en wijs! :p Haha,ja ik herken het,was ook een begin dertiger toen er grijs opdook… Ieks… ik verfde het enige tijd zelf(of een vriendin deed het) maar op een gegeven moment had ik veel haaruitval. Geen idee of het door het verven kwam maar ben er gewoon meegestopt. En nu op mijn 45e ga ik ook als een grijzend duifje door het leven. Ze nemen me zo maar 😉 Het kleurt leuk bij jou! Enne Sonja B zo goedkoop? Tsja…. de hype is over? 😉 Ze jat trouwens dr recepten ed van anderen,wist je dat al? Triest! Google maar eens op Zonder strijd geen waarheid, van Bea Pols

  4. Mooi kapsel hoor wan.
    Ha dook wat grijze haartjes geverfd.
    Ik ben nu zwart met kleine krulletjes.
    ahahhaahahh
    Leuk wat kleertjes voor de zomer.
    Heb ook van de week wat tweedehands boeken gekocht op de lentemartkt.
    Fijne middag nog Wan.
    Groetjes Cathleen.

  5. hahaha…ik meende het niet zo hoor van je grijze haar, maar dat had je toch wel begrepen? 😉 Maar ik moet er ook niet aan denken hoor, en ik ben toch al ietsje ouder dan jij! Hahaha! Maar je hebt een leuk kleurtje zo, sowieso vind ik je kapsel je goed staan!
    Boek Spoorloos heb ik ook, best een goed boek! Hihi, dus vriendlief begint whisky lekker te vinden….kijk maar uit, Gertom heeft een hele verzameling staan en gaat regelmatig naar whiskybeursen enzo!! Gij zijt gewaarschuwd! Hahaha!

    Fijne avond meis!

  6. Mooie kleur hoor!! =D
    Ik heb 2 weken geleden mijn haar weer middenbruin geverfd en nog vraagt iedereen goh heb je je haar gekleurd? ’t Valt dus wel op hahahah 🙂

    Maar ik vind ’t geslaagd! En shoppen is altijd fijn toch! =D

  7. Wat een leuk kleurtje, ik hou daar wel van, van die verschillende kleurtjes in je haar. Zeg ik als expert, ahum 😉 Je bent dus weer helemaal klaar voor de lente. Leuke kleding en boeken om in een heerlijke stoel te lezen… Laat de lente maar beginnen!!

  8. Het is toch wel fijn dat er genoeg mooie kleuren zijn om onze haren mee te verven.
    Zo kunnen we in ieder geval onze grijze haren camoufleren. Want je probleem is herkenbaar. Zelf ben ik dan wel een paar jaartjes ouder,maar bij mij is het al schrikbarend (wat ik zelf vind) met mijn grijze haren probleem.
    Heerlijk om dan lekker met een fris kleurtje naar buiten te stappen.
    Zelf kleur ik het al een poos zelf en dat gaat ook redelijk goed.
    Je kapsel is ook weer prachtig !!!

Reageren mag hoor!

