Het Ameland-abc-tje…

En natuurlijk wil ik jullie dit niet onthouden, dus hier gaan we…

De A is van Ameland, hoe kan het ook anders…

De B is van Buren, het dorpje waar wij verbleven…

De C is van Chalet, oftewel onze accomodatie…

De D is van Daniëlle, met wie ik al sinds onze studietijd ben bevriend…

De E is van Evert Baptist (inside joke…)

De F is van Fietsen, wat we 3 dagen lang hebben gedaan…

De G is van Gourmetten, waar we onze laatste avond mee hebben afgesloten…

De H is van Hollum, het mooiste dorpje van Ameland mét de vuurtoren…

De I is van Irritaties, waar we gelukkig geen last van hebben gehad…

De J is van Jans (inside joke…)

De K is van Kleumen, waar we op de zaterdag mee te maken kregen…

De L is van Lammetjes, die volop aanwezig waren…

De M is van Masterbedroom, die ik schijn ‘ingepikt’ te hebben…

De N is van Nes, het drukste dorpje van Ameland waar je prima kunt vertoeven…

De O is van ’t Oerd, het natuurgebied op Ameland…

De P is van Pizza, zijn we allevier gek op maar helaas was de mijne wat lauw…

De Q is van Qweenie….

De R is van Robert, oftewel de man van Daan én dus ook van de partij…

De S is van Strandpaviljoen, voor de leukste moet je in Hollum zijn…

De T is van Terras, waar we regelmatig zijn neergeploft…

De U is van Uitwaaien, wat we vooral op dag 2 letterlijk hebben gedaan…

De V is van Vriendenuitje, volgend jaar weer maar dan misschien wel naar Barcelona!

De W is van Wanda, moi dus…

De X is van …. geen idee eigenlijk…

De Y is van Ycetea, het favoriete drankje van Daan en mij…

De Z is van Zadelpijn, waar vooral vriendlief en ik last van hebben gehad!

Tot zover Ameland…

12 gedachtes over “Het Ameland-abc-tje…

  1. Wat een leuk ABC-tje 😀
    En de volgende keer dus misschien naar Barcelona, gaaf joh!

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  2. Dit is ook een leuke manier om jullie weekend samen te vatten;-) Vooral veel terrasjes, drankjes en lekker eten lees ik tussen de regels door 😀
    En volgend jaar misschien Barcelona? Helemaal leuk! Daar wil ik ook zeker nog eens terug. Zoals je weet ben ik daar 2 jaar geleden met Lonneke geweest en wat een stad, super!
    Fijn weekend meid

    • Ik ben in totaal 3 keer 1 dagtrip in Barca geweest, dus het wordt gewoon een keer tijd om langer in die prachtige stad te verblijven om ‘alles’ eens goed te kunnen zien… Dus hopelijk lukt het volgend jaar!

Reageren mag hoor!

