Julia of …. ?

Maar liefst 28 procent van de vrouwen zou het liefst een dagje willen ruilen met actrice Julia Roberts. Mannen gaan liever voor het presidentschap en ruilen het liefst een dag met voormalig president van de Verenigde Staten, Bill Clinton.

Tja, zelf zou ik niet direct willen ruilen met mrs. Roberts, althans ze is niet degene die als eerste bij me op zou komen…

Als je me dit een paar jaar geleden had gevraagd dan had ik volmondig Vanessa Paradis gezegd. Vanessa wie? Inderdaad, de vriendin van Johnny Depp maar het schijnt dat ze tegenwoordig geen lief en leed meer delen dus dan is de noodzaak om een dagje met haar te willen ruilen, ook ineens verdwenen…

Wie dan wel? In ieder geval niet Maxima want ik moet er niet aandenken dat ik eventueel door de warrige haardos van Alex moet kroelen, nog vooropgesteld dat ik weinig op heb met het Koninklijk huis dus ook totaal geen behoefte heb om een kijkje in hun leven te nemen…

Doutzen Kroes misschien? Tja, een prachtige dame natuurlijk, mooi lief accent, maar volgens mij wordt het dan dringen geblazen want willen we niet allemaal zo’n mooi figuur? Ik kan er natuurlijk gewoon voor gaan sporten maar helaas… redelijk vroeg na m’n geboorte is al bepaald dat ik niet maatje 38 materiaal ben…

Of Adele? Qua postuur is deze metarmorfose wat beter uit te voeren maar die strot… daar kom ik volgens m’n collega’s never nooit niet bij in de buurt, laat staan dat het m’n ideaal is om voor een volle zaal m’n zangkunsten te moeten vertonen…

Tja, ik zou het eigenlijk niet weten… of nee, misschien toch wel… Misschien zou ik weleens een half jaartje (ja, waarom zou ik me beperken tot 1 dag…) willen ruilen met Floortje Dessing, gewoon omdat ik op die manier alles van de wereld kan zien en er ook nog gewoon voor word betaald! Ze schijnt op dit moment een beetje in de lappenmand te zitten (iets met een ongelukje ergens somewhere…) dus misschien moet ik even bellen met BNN…

Maarre, vertel, in wiens leven zou jij weleens een kijkje willen nemen?

12 gedachtes over “Julia of …. ?

  1. Tjonge, daar heb ik nooit zo over nagedacht. Ik heb geen idee wie zijn huidige partner is, maar ik zou eigenlijk wel eens een paar daagjes met Tom Cruise willen optrekken. Gewoon om te ontdekken of hij echt zo seksie en galant is 😉

  2. Ooeehh Vanessa Paradis kwam ook meteen in me op. Heel wat jaartjes terug (ahum) hing mijn kamer vol van Depp. En nog steeds vind ik hem iets hebben, volgens mij gaat dat nooit meer weg 😉 Nee ik zou zo 1, 2, 3 ook niemand weten. Misschien dat ik daar later nog op terug kom!!

    Fijne week verder!!

  3. Ik zou wel eens willen ruilen met een strafrecht advocate, eens kijken hoe het in real life is en of ik dat echt nog wel wil worden 😉

  4. Ik denk met niemand.. Kan me zo niemand bedenken nameljik! Floortje Dessing is wel leuk aangezien ze de wereld rondreist.. Maar dan liever Chris Zegers.. Alhoewel dat is een man.. Maar ja das ook wel eens geinig toch!

  5. Tja, je stelt ons wel een lastige vraag hoor Wanda..maar goed ik heb er nu even over nagedacht en ik denk dat ik een dagje Anna Wintour zou willen zijn óf Alica Keys. Maar een dagje als man lijkt me ook wel cool en dan zou ik wel John Williams willen zijn. Hele verschillende werelden maar juist daarom zo interessant!

  6. Goedemorgen

    Dat is een lastige vraag, maar ik wil bij niemand een dagje meekijken.

    Ik lees vandaag wel bij in de kapsalon.., eens in de 7/8 weken ga ik naar de kapsalon en lees daar de nieuwtjes. Dat is best leuk maar verder is eens in de 7/8 weken voldoende.

    Prettig weekend

    Groetjes van redrose

Reageren mag hoor!

