Things to do – the results…

Tja, ik kan natuurlijk heel gemakkelijk een lijstje plaatsen op m’n log maar tis natuurlijk wel zo netjes om ook even te vermelden of ik er inmiddels al wat van kan doorstrepen…

* beginnen aan m’n PE-studie -> ben zondag begonnen en was er al snel flauw van maar heb toch het onderdeel basis en schade doorgelezen, het onderdeel leven wil ik morgen gaan doen…Ben morgen namelijk lekker vrij! Of beter gezegd, ik heb al WEEKEND! Oh ja, dit heeft natuurlijk niks met m’n lijstjeslog van doen… haha…

* kledingkast opruimen -> eh… ik heb wel de kaartjes van m’n laatste aankopen verwijderd en ze allemaal (4 stuks…) een plekje kunnen geven in m’n overvolle kast… Dus binnenkort maar even shoppen, wil morgen wel alvast even kijken voor een nieuwe tas want die ik nu heb, gaat een beetje scheuren…

* alvast nadenken over een leuk cadeau voor vriendlief die in juli de respectabele leeftijd van 40 zal bereiken… -> nee, nog niks concreets… heb wel even gespiekt voor kaartjes voor de formule 1 race in Spa (België) maar dat werd me toch een beetje te duur (zou dan zelf ook mee willen…)

* boekentitels verzamelen die ik alvast kan gaan reserveren voor de vakantie 

-> heb er wel al een paar genoteerd maar als jullie nog wat weten, dan hoor ik het graag! M’n voorkeur gaat trouwens uit naar thrillers…

* op zoek naar 3 leuke foto’s zodat ik eindelijk m’n mooie fotolijst in gebruik kan nemen… -> nog totaal niet mee bezig geweest…

* de laatste verhuisdozen uitpakken -> zie vorig punt…

* bedenken welke films ik binnenkort nog wil gaan zien nu ik een paar kortingsbonnen voor de bios heb ontvangen -> danzkzij Anet hebben we afgelopen weekend met veel plezier Intouchables gezien en nee, niet in de bios maar gewoon lekker thuis. Erg leuke/goede film trouwens! Per mail heb ik nog 2 tips van haar binnengekregen dus daar ga ik nog even op googlen…

Nieuwsgierig naar deze film? Dan gewoon even op de foto

klikken!

* vriendlief dit weekend trakteren op onze eerste asperges van dit seizoen! -> dit is natuurlijk ook een stukje eigenbelang want zelf ben ik ook gek op die gouden rakkers, dus afgelopen weekend heerlijk gesmuld van asperges met nieuwe aardappeltjes, ham en sausje uit de oven! We hadden nog een paar asperges over en die heb ik maandag verwerkt in een stoofpotje met aardappeltjes, sperziebonen en kipfilet en dit alles ondergedompeld in een peperroomsausje. Ook erg lekker!

Nou, geen slechte score, toch?

13 gedachtes over “Things to do – the results…

  1. Dat is een keurige score hoor. Ik heb vandaag twee dingen op mijn lijstje staan: notulen uitwerken voor de MR en boodschappen doen. Maar op mijn vrije dag wil ik eigenlijk veel liever luieren…

  2. Nou lekker bezig ben je weer. Mss vind je het nieuwe boek van Connie Palmen wat.
    En natuurlijk van Saskia Noort de nieuwste, de dochter van Margriet de Moor schijnt ook leuk te schrijven, las een intervieuw van haar. En verder weet ik het niet. Je zou nog een leuk boek kunnen lezen van de wereld van Sofie. Dat is een roman over filosofen erg leuk, mss vind je vriend dat wel leuk ook voor zijn verjaardag.. Of een lekker weekendje Amsterdam voor jullie is dat niet leuk!!

  3. hallo Wanda, jammer genoeg krijg ik geen update’s meer van je dus wordt het dan ook wat minder dat ik kom… 😦 maar dit is wel een hele leuke site!! vind de layout veel mooier dan bij punt…zit je nog op punt trouwens??? liefs Gerda

  4. Je kledingkast opruimen betekent toch dat er niet meer kleding in gepropt wordt, maar dat er meer ruimte komt?
    Hihi, naja. Goed om jezelf doelen te stellen en zien dat je ze ook haalt!

  5. Halo Wanda, er staat nog genoeg op je lijstje, ikmhad mezelf voor genomen om maar niet meer zo’n lijstje te maken komt niks van hihi.
    had mew voorgenomen om het weekend te gaan borduren, maar tot op heden is er nog geen steekje gezet.
    gisteren onverwachts even de kamer herringericht en kabels verleggen enz. en vandaag is mijn moeder jarig dus komt er weinig van terrecht maar volgende week maar 2 dagen werken dus kan ik de schade ihalen.
    fijne dag vandaag gr diana

  6. Nou toch nog een aardige score.. Mijn kledingkast is nu eindelijk zo goed als gedaan maar nog steeds in progress hahahaha…
    Trouwens mijn vriend wordt in juli 30 en ik heb een kei leuk idee voor hem… Misschien ook iets voor jou.. Neem maar contact met me op via faceje@hotmail.com als je wilt…

Reageren mag hoor!

