De afgelopen dagen…

… waren super gezellig!

… zaten vol met leuke en culturele uitstapjes!

… hebben leuke gesprekken én foto’s opgeleverd!

… bevatten zowel zonneschijn als de nodige regendruppels!

… hebben mij ook doen inzien dat ik straks na m’n PE-studie nog snel even een poging ga doen om m’n Frans weer wat op te halen!

… hebben ons ook duidelijk gemaakt dat de natuur in het ‘zuiden’ al een stuk verder heen is dan bij ons in het noorden!

Ach, zo kan ik natuurlijk nog van alles opnoemen maar jullie willen natuurlijk gewoon weten waar ik de afgelopen dagen heb uitgehangen waardoor het zo rustig was op m’n blog, ja toch?

Nou, hier komt ie… Vriendlief en ik waren het afgelopen weekend in Dinant, oftewel in de Belgische Ardennen! Afgelopen vrijdag vertrokken en vandaag weer thuisgekomen…

Hier alvast een voorproefje…

Een wat uitgebreidere verslag en natuurlijk de nodige foto’s volgt nog in de loop van deze week!

Voor nu ga ik me eerst even storten op het leegruimen van m’n koffer en dus het verzamelen van het wasgoed…

Morgen helaas weer werken…

 

12 gedachtes over “De afgelopen dagen…

  1. Lekker he ?? zo er even tussen uit .
    Ja , dat constateren wij altijd als we naar het westen rijden , bij Lelystad is het verschil al duidelijk , het scheelt 1à 2 weken .
    Sterkte met alles Wanda , we zien je foto’s wel t.z.t.
    Groetjes Lia

  2. En? Je werkdag weer overleefd? Altijd balen hè als je de volgende dag weer moet beginnen, maar zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekend gehad en is de batterij weer even opgeladen 😀
    De foto ziet er prachtig uit en wat is ie trouwens scherp! Is dat het fort wat jullie bekeken hebben? Ik ben zelf nog nooit in de Ardennen geweest, maar dit nodigt wel uit;-)
    Ben benieuwd naar de rest van de foto’s.
    Fijne avond meis
    Ciao

Reageren mag hoor!

