Me, myself and I…

Jongens, begrijp me niet verkeerd hoor maar ik vind het soms gewoon even lekker dat vriendlief de hort op is en ik het rijk voor me alleen heb!

Voorheen (lees: voor augustus 2011 want toen zijn we gaan samenwonen…) was ik natuurlijk gewend om doordeweeks vaak alleen te zijn en misschien dat het komt doordat ik enig kind ben maar ik kan me prima vermaken in m’n uppie. Sinds we zijn gaan samenwonen, zijn we natuurlijk ook veel meer samen (goh, wat gek…). Okay, we zitten echt niet elke avond samen op de bank tv te kijken en gaan natuurlijk gewoon lekker onze eigen gang maar we zijn over het algemeen wel in dezelfde ruimte (is bij ons ook vrij logisch gezien de beperkte hoeveelheid kamers maar dit terzijde…). Altijd erg gezellig maar die keren dat vriendlief dan de hort op is (voor de nieuwsgierigen onder jullie… hij is aan het sporten…), vind ik het eigenlijk best wel lekker om alleen thuis te zijn!

Zo kan ik ongestoord gebruik maken van de pc (Wan, je hebt toch je eigen laptop… jaja, maar het beeldscherm van de pc is groter, dus dat werkt wat prettiger en inmiddels heb ik de nodige nieuwe favorieten op de vaste pc gezet , dus die kan ik anders niet terugvinden, etc…), kan ik ongestoord naar domme programma’s op tv kijken zonder dat vriendlief moppert dat er toch echt geen bal op tv is (ben ik vaak wel met hem eens hoor maar soms is het gewoon vermakelijk om iets als In love with Sterretje te kijken…)en kan ik rustig een uur bellen met vriendin M (doe ik normaal eigenlijk ook wel maar nu konden we natuurlijk ook even lekker roddelen over onze vriendliefjes… )…

Kortom, ik kan zo’n avondje Me, myself and I best wel waarderen (op zijn tijd dan he…)…

Oh ja, wat m’n PE-examen betreft… ’t was pittig en vooral ook erg vermoeiend zo’n hele dag in de schoolbanken maar ik denk dat ik basis en schade wel goed heb gemaakt en leven wordt kielekiele, dus we zullen het tzt wel zien…

13 gedachtes over “Me, myself and I…

  1. Ik weet allang dat het soms heerlijk is om het rijk alleen te hebben. En als manlief dan ook nog de gewoonte heeft om te snurken, dan is het zelfs heerlijk als hij een paar dagen de hort op is.

    Maar ‘In love with Sterretje’ kijken? Nee, zo wanhopig ben ik nog niet 😛

  2. Hallo Wanda,
    Je hebt gelijk, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen thuis te zijn.
    Om op je vraag terug te komen wat betreft welke fiets een gazelle paris plus heb ik uitgekozen.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.
    Groetjes Joyce

  3. Miiiieeee toooooeee….ook ik vind het soms heerlijk om het rijk alleen te hebben!!
    Het enige nadeel wat ik dan wel heb…ik ga lopen schransen..wel lekker maar zonde van mijn verloren kilo’s 😦

  4. Heerlijk toch om af en toe het rijk alleen te hebben! Lekker je eigen ding doen…
    Wanneer krijg je de uitslag van je examen?

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  5. Vindy het af en toe ook heerlijk alleen te zijn.
    Alleen toen mijn mannetje naar amerika moest had ik hem wel gemist.
    Hoop dat de examen goed is gegaan.
    Fijn weekend Wan.
    Groetjes Cathleen.

Reageren mag hoor!

