Terugblik week 19…

Zo, week 19… schiet alweer lekker op dit jaar… Wat heb ik allemaal gedaan?

Nou, zo kocht ik afgelopen zaterdag eindelijk m’n lang gezochte nieuwe tas (1). Precies de juiste grootte, de juiste vakjes, de juiste ritssluitingen en vooral geen voederzakidee. Ben er alleen nog niet helemaal uit of dit ook de tas is die ik straks op vakantie mee ga nemen…

Verder kocht ik bij Xenos nieuwe thee (2) en op de chocolade/mint variant na heb ik ze allemaal inmiddels al uitgeprobeerd en het smaakt prima.

Zondag was vooral een studiedag (3) en ter afleiding spitte ik de nieuwe reclamefolders nog even door…

Ook maandag was het vooral studeren maar begon ik de dag met een uitgebreide fitnesssessie (4) om zodoende m’n hoofd helemaal leeg te hebben voor de middag. Tussendoor mezelf getrakteerd op een heerlijke Italiaanse bol filet americain (5)…

Dinsdag gewoon gewerkt en woensdag dus de hele dag in de schoolbanken. ’s Avonds nog even naar AH gelopen voor wat boodschappen, de nieuwe Allerhande en mezelf beloond met de nieuwe Jamie (6)…

Donderdag weinig nieuws van mijn kant maar wel ontdekt dat vriendlief zijn roeping als kattenkapper heeft misgelopen (7)…

Vrijdag lag er een stapel nieuwe biebboeken (8) (nog bedankt voor de tips trouwens)op me te wachten en twijfel ik nog of ik het ga redden om deze stapel mee te nemen op vakantie of dat ik toch nog wat moet gaan reserveren de komende tijd…

Verder lag mijn bestelling van FM (9) ook op mij te wachten en met name de Light Blue van D&G ruikt erg lekker. ’s Avonds nog snel even een boodschappenlijstje (10) in elkaar geflanst om te voorkomen dat ik zaterdags anders in de winkel de helft vergeet…

Zaterdagavond heerlijk genoten van die gouden rakkers (11), oftewel asperges met ham/ei en sausje, daarnaast een heerlijke aardappelgratin en vlees…

Zondag de hele dag met vriendlief op pad geweest, eerst naar een beurs in Beilen en vervolgens doorgereden naar Zuidlaren met het doel om te gaan wandelen maar in plaats daarvan zijn we bootjes gaan kijken (12 & 13), hebben we heerlijk uitgebreid geluncht bij strandpaviljoen Meerwijck (14 & 15) en tenslotte nog even rondgelopen op de daarnaast gelegen camping tot we niet verder meer konden (16)…

En nu op naar een nieuwe week en ook daar staan een aantal leuke dingen voor gepland!

 

13 gedachtes over “Terugblik week 19…

  1. Wat een heerlijk weekje heb je achter de rug en wat een berg boeken te gaan! Ik heb vandaag in het zonnetje een andere triller uit gelezen: last minute van linda van rijn, ook een absolute aanrader. Met 215 pagina’s heb je ‘m ook zo uit en het is een makkelijk formaat om mee op vakantie te nemen.
    Dus jouw sportschool is ook gelijk een welnesscentre? Heerlijk joh. En de foto’s van het water en de latte macciato zien er uitnodigend uit! Was het vandaag in het noorden ook zo’n heerlijk weer? Hier was het echt lente 😀
    Dus René heeft eigenlijk z’n roeping gemist ha..ha ziet er leuk uit;-)
    Fijne avond meis
    Liefs uut Brabant

  2. Hey,

    Weer ff helemaal bijgelezen!!
    Wanneer krijg je de uitslag?? Spannend, onze duimen draaien 😉
    En wat een leuke week heb je weer gehad.

    Ik hoop dat je van het weekend genoten hebt en vandaag met het zonnetje zal zeker lekker zijn geweest!!

    Groetjes

  3. Hmm, met het tempo waarin ik nu lees, is die stapel boeken genoeg voor een paar jaar 😉

    Jij weet wel hoe je jezelf moet verwennen hoor. Heerlijke luchtjes, heerlijke hapjes en een heerlijk zonnetje!

    Op naar de komende week en de bijbehorende leuke dingen!

  4. Jij hebt het goed voor elkaar, geniet volop zo te zien. Je bent heel aardig voor je zelf in elk geval 😉
    Welke boeken heb je? Misschien zit er ook nog wat voor mij bij… Enne, is een e-reader niks voor je? Met de stapel die je nu hebt zeul je je ook een breuk denk ik.

  5. Leuk gedaan met zo’n week-overzichtje met foto’s erbij 😀
    Deze week een korte werkweek?

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  6. @ autorijden: Sonja is 18, dus ze mag zelfstandig rijden. Maar de eerste paar ritten doen we samen, zodat ze de auto een beetje leert kennen. Ik had van tevoren niet kunnen bedenken hoe spannend ik dat samen rijden zou vinden. En we hebben Dennis beloofd dat hij ook mag starten met rijles (hij is 16,5). Hij mag dan vanaf zijn 17e afrijden en moet dan tot zijn 18e onder begeleiding rijden. Maar nu ik weet hoe spannend het is om te begeleiden, ben ik niet meer zo blij met de belofte…

  7. Heerlijk een nieuwe tas…enne die asperges zijn in principe tot eind mei vers. daarna weet ik het niet hoor, dus ik weet niet tot wanneer in juni jij ze nog eet???

  8. Leuk zo’n blog met allemaal foto’s!! En ik ben ook benieuwd naar die thee van de Xenos, ze zien er zo schattig uit die doosjes!!

Reageren mag hoor!

