De afgelopen dagen…

– waren warm, daar hoef ik verder niet over uit te weiden, toch?

– waren druk, weinig post op het werk maar wel veel telefoon- en emailverkeer…

– waren niet goedkoop, wat extra boodschappen, nog nieuwe zomerschoenen en een paar topjes en een bolerootje met korte mouw…

– waren braaf, geen capuchinno’s meer gehad maar wel veel water en fruit!

– waren lief want door bovenstaande toch al een kilootje kwijt!

– waren vooral erg succesvol want voor het 3e jaar op rij heb ik weer m’n PE-examen gehaald!

Fijn Pinksterweekend!

12 gedachtes over “De afgelopen dagen…

  1. Dat waren relaxte dagen als ik het zo lees. Gefeliciteerd met het behalen van je examen! 😀
    Met dit weer is het ook geen straf om water en fruit tot je te nemen, ik doe het aan de lopende band;-) Net nog een paprika-courgettesoepje op, heerlijk!
    Goed weekend meis en tot gauw
    xxx

  2. Wat goed dat je bent geslaagd voor je PE-examen, gefeliciteerd! En door al dat water drinken en fruit eten ben je lekker een kilo kwijtgeraakt.
    Heb je verder fijne Pinksterdagen gehad? Het was heerlijk weer hè 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Ja afgelopen dagen waren top gewoon.. hou van de zon.. en de hitte die je soms niet wil.. die neem ik voor lief!

    gefeliciteerd dat je je pe heb gehaald!

    ben wel jaloers dat je alweer een kilo kwijt bent.. ik volgens mij nog niets.. zie t in ieder geval niet! (weeg mezelf dan ook niet)

  4. ja, heerlijke dagen hebben we gehad, mij hoor je ook niet mopperen!!
    Gefeliciteerd meis dat je PE weer hebt gehaald!! Goed van je!! En ook heel goed dat je weer wat op je lijn let,….ga zo door!!! 😉
    Fijne avond meis!

Reageren mag hoor!

