Bonjour!

Ja, jullie zien het goed hoor! We zijn weer terug van onze vakantie in Zuid-Frankrijk! Kostte ons wel wat moeite want we hadden het daar prima naar onze zin maar vooruit… aan alles komt een eind (heb ik me laten ‘wijsmaken’…)

Wat we zoal hebben gedaan? Nou, voor ons doen eigenlijk niet eens zo gek veel, vooral veel geslenterd door leuke oude dorpjes en bijbehorende marktjes, verder zijn we een dagje wezen toeren door Gorges du Verdon, hebben we ons in St. Tropez vergaapt aan de jachten, heb ik op de rode loper in Cannes gestaan, hebben we genoten van het prachtige natuurgebied Parc National des Ecrins en hebben we voor ons doen redelijk veel op het strand gelegen en lekker gerelaxt!

En het weer dan? Nou ja, ik wil jullie niet jaloers maken of zo maar het was echt heerlijk weer! De 1e week was het rond de 24 graden en de 2e en 3e week rond de 30 graden, dus ik heb gewoon 3 weken lang in m’n korte broek (nou ja, 3/4 broek dan…) en hemdje rondgelopen!

Maar okay, jullie willen natuurlijk gewoon fotootjes kijken, dus bij deze alvast een voorproefje! Er volgt natuurlijk nog een wat uitgebreide verslag en meer foto’s!

En nu natuurlijk alles opruimen, wasjes draaien, weer je draai in huis zien te vinden na 3 weken in een stacaravan te hebben geleefd en vooral er weer aan te wennen dat je weer binnen leeft!

Oh ja, ook dat het normale leven weer staat te trappelen om toe te slaan… gelukkig heb ik nog even tot dinsdag!

 

12 gedachtes over “Bonjour!

  1. Goedemorgen Wanda .
    Dat ziet er prachtig uit , je maakt ook altijd van die leuke ansichtkaarten .
    Gezellig hoor ! , nu weer op naar de orde van de dag , sterkte ermee , en gezellig dat ik hier weer even was .
    Groetjes en liefs , Lia

  2. Oh wat ziet dat er gewelig uit…. Bekend ook vooral. Wij moeten nog een paar weekjes wachten maar ook dan gaan we weer naar het heerlijke Frankrijk!

  3. Hallo Wanda

    Welkom weer terug in het koude en natte Nederland
    Fijn dat je zo,n mooie vakantie gehad hebt
    En dat je heel mooi weer hebt gehad
    De foto’s zijn ook leuk,heerlijk die zon en omgeving is ook heel mooi
    Ik wens je alvast een hele fijne week

    Liefs Gerda

  4. Oh heerlijk zeg je hebt mij wel jaloers gemaakt met de temperaturen.maar goed hier komt het er ook aan zeggen ze. wee wachten het maar af. ik moert nog 4 weken werken en dan heb ik vakantie dus we zien het wel we blijven in nederland dan is het altijd maar afwachten.
    groetjes en een fijne week
    diana

Reageren mag hoor!

