Back to normal…

Zo, de eerste werkweek zit er alweer op… wat zeg ik… de 2e werkweek zit er alweer voor de helft op!

Viel het me tegen om weer aan het werk te gaan? Nou, wel dat die wekker weer zo vroeg gaat (half 7) en dat je er dus ook duidelijk rekening mee moet houden dat je ’s avonds een beetje op tijd je bed induikt en ik moet bekennen dat dat tot op heden nog niet echt is gelukt. Gisteravond was het ook weer bijna 00.00 uur dat m’n oogjes dicht gingen en ja, dat is toch wel een uurtje te laat maar ja… anders is je avond weer zo kort plus ik was de afgelopen 2 avonden te druk bezig…

Waar ik zo druk mee was? Nou, ik heb m’n vakantie-album al klaar! Jaja, normaal gesproken is het al zowat november dat ik er eens tijd voor maak maar nu is het allemaal al klaar en is het nu wachten tot ie daadwerkelijk wordt afgeleverd. Ben heel benieuwd! Het hielp natuurlijk ook wel dat ik een stok achter de deur had want ik had Anette beloofd dat m’n album klaar zou zijn als we elkaar treffen voor de wijn & spijs-wandeling in Zwolle (15 juli), dus dat stimuleerde wel!

Maken jullie ook altijd een fotoalbum of laat je gewoon alle foto’s op de pc staan?

Ik neem me ook elk jaar voor om een boekje van het jaar te maken met alle andere uitstapjes maar dat is er tot nu toe steeds bijgebleven, misschien dat ik dat straks in november maar ga doen, haha…

9 gedachtes over “Back to normal…

  1. Hallo Wanda,
    Tja voor je het weet zit je weer in je oude ritme.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.
    Ik maak meestal een album van de vakantiefoto’s.
    Groetjes Joyce

  2. Ja, zo’n foto-album maken kost tijd, daar weet ik alles van. Ik maak van bijzondere vakantie’s wel een album, maar niet van alle. En ik zit nu te denken om een klein album te maken met oude foto’s van mijn ouders. Voorlopig staat het meeste gewoon op de computer (en de backup).

    Fijn weekend!

  3. Fotoalbums… Ik weet niet of je mijn doelen hebt gezien? Daar staat op dat ik 4 albums ‘moet’ maken. Dat zegt het wel zo’n beetje, haha.
    Maar de komende 3 weken heb ik het ’s middags rustig, dus wie weet… 😉

  4. Ja, je zit vaak zo weer in ’t normale ritme hè. En met zulke warme avonden is het lastiger om op tijd naar bed te gaan 😉 Leuk dat je een foto-album van je vakantie hebt gemaakt… snel gedaan joh! Die stok heeft zeker geholpen, haha. Ik maak meestal ook een digitaal album van mijn vakanties. Vaak een boel werk, maar je hebt dan wel iets moois.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  5. hihi dat is een goede stok achter de deur! Ik weet dat Anette ‘m inmiddels ook af heeft.. 😉
    Ik maak ook altijd fotoboeken, maar loop gigantisch achter!! Ik ben nu nog (steeds) bezig met het boek van Sri Lanka (april 2010) en ik moet de foto’s van Jordanië (zelfde reis als Sri Lanka) nog uitzoeken en bewerken. Dan heb ik nog een vakantie Griekenland staan van 2010 en nu de vakantie van Italië 2012. Ook heb ik boeken gemaakt door het jaar heen van 2007, 2008 en 2009. Dus eigenlijk moet ik nog 3 jaar… hahaha….
    Ach ja… misschien komt dat nog wel.

    Grts, Lonneke

  6. Hallo Wanda

    Het is zeker weer wennen aan het oude ritme,na zo’n mooie vakantie
    Ik maak nooit een foto album,ze staan bij mij op de externe schijf staan
    Nog een hele fijne Woensdag avond

    Liefs Gerda

  7. Ik ben wel van de fotoboeken/albums;-) Niks zo leuk om bladerend na te genieten en herinneringen op te halen, met het boek onder de arm op visite zodat mensen zich een voorstelling kunnen maken van je verhalen en het plezier van het knutselen achter je pc en dan eindelijk je werk in boekvorm terug te zien *wink* Omdat ik met onze vakantie van vorig jaar bijna een jaar heb gewacht wilde ik het nu anders doen. Het grote voordeel van niet te lang wachten na je vakantie met het maken van een fotoboek is het feit dat je alles nog goed herinnert en dat je eigelijk in no time klaar bent.
    Ik ben erg benieuwd naar jullie fotoboek en de live verhalen!
    Tot volgende week, gezellig!

  8. Wow dat is inderdaad snel en het is zeker handig als je een stok achter de deur hebt. Ik maak altijd ieder half jaar een album per kind. Alles wat er in dat half jaar gebeurd is komt daarin naar voren. Ook van de vakanties maak ik een album. Ik maak dus “regelmatig” een album. Bij Albelli krijg je ook regelmatig kortingsacties die zorgen ook wel voor een extra stok 😉

Reageren mag hoor!

