Verleiding…

Hoopvol keek je me aan en ik probeerde je blik te weerstaan…

Zachtjes, bijna onhoorbaar voor de anderen, zei je mijn naam…

Zo liefdevol, zo teder, zo intens…

Ik wist me totaal geen houding te geven, wist niet wat me overkwam…

Ik voelde de spanning maar wilde er niet aan toegeven…

Voelde de knoop in mijn maag, wilde niks liever dat je me zou vertellen dat het goed was…

Dat het goed was om ons hier aan over te geven…

Ik wilde het maar al te graag maar ik kon het niet…

Het voelde gewoon niet goed en dus zeg ik al 2 dagen nee…

Nee, tegen de Deutsche Butterkuch!

Maar goh, wat is het moeilijk en ook gewoon heel oneerlijk dat je niet lekker alles naar binnen kunt schrokken…

Waar kunnen jullie heel moeilijk nee tegen zeggen?

9 gedachtes over “Verleiding…

  1. Ik vind zo veel lekker… Maar als ik op dieet ben, dan zorg ik meestal voor alternatieven. En door de komst van stevia, kan ik nu ook zoete alternatieven maken en soms al kopen.

    Maar ik geef toe, er gaat niets boven een lekker stukje gebak of koek…. Knap van je dat al twee dagen volhoudt!

  2. O Wanda , wat een vraag , nee zeggen is heel moeilijk , maar als ik het niet zie dan is de verleiding er niet en ga ik niet zoeken .
    Ik geloof dat ik alles lekker vind dat niet goed voor me is .
    Dus lekkere drankjes , gebak , chocolade , hartige hapjes en ga zomaar door .
    Wat had je een mooi verslag van de vakantie Meid , je kunt er weer even tegen , of worden er al weer plannen gesmeed ??
    Sterkte met de warmte , en groetjes Lia

Reageren mag hoor!

