Vakantiekronkels…

Het is vakantietijd, althans voor de meesten onder ons en ook voor veel van mijn collega’s…

De een na de ander werkt er naar toe, de laatste dossiers worden afgehandeld of overgedragen, de afwezigsheidswizard wordt getest en vervolgens er definitief op gezet en na nog een laatste roep en zwaai verdwijnen ze door de deur op weg naar allerlei bestemmingen in Europa…

En dan begin ik te denken…

Te denken hoe ze het zullen hebben, wat ze zoal zullen gaan doen tijdens hun vakantie, wat ze zullen gaan bezichtigen of liggen ze alleen maar aan het strand,  maken ze ook zoveel foto’s, hebben ze ook de nodige proviand bij zich voor onderweg of kopen ze gewoon alles bij de Raststattes, lukt het hun om de Holtkamper een beetje snel op te zetten, hoe gaat het mijn collega’s af die voor het eerst op vakantie gaan met hun kleine meid of vent en hoe zullen ze bepaalde bestemmingen gaan vinden, is het wellicht iets voor ons in de toekomst…

Maar bovenal vraag ik me af… toen ik op vakantie was, dachten ze toen ook weleens aan mij?

5 gedachtes over “Vakantiekronkels…

  1. Natuurlijk dachten wij ook aan jou toen je op vakantie was!! Hopende dat je mooi weer had en of je al aan een lekker ijsje zat! Lief dat je ook aan ons denkt de eerste vakantie met ons vieren. Nog 6 nachtjes slapen en dan gaan we weg!!

Reageren mag hoor!

