Nieuwsgierig…

Deze vrijdag is het dan eindelijk zo ver, ons lang verwachte personeelsuitje vanwege het 80-jarige bestaan van ons kantoor…

Dat betekent dus dat er de afgelopen tijd regelmatig is gespeculeerd wat we die dag precies gaan doen, waar gaan we heen, wat moeten we aan, hoe laat vertrekken we, waar vertrekken we, waar gaan we eten, is het sportief, is het iets wat iedereen leuk vindt, is er echt wel een bus voor 77 personen, wat als het slecht weer is, waarom moeten we een washandje meenemen, enz enz…

Sommige collega’s roepen heel hard dat ze het maar gewoon over zich heen laten komen en anderen proberen op alle mogelijke manieren de organisatie te verleiden tot oeps-uitspraken…

En ik? Ben ik nieuwsgierig? Nou, eigenlijk totaal niet! Ik ben namelijk (met nog 2 collega’s) DE ORGANISATIE!

Ik weet dus waarom we al zo vroeg (8 uur) moeten vertrekken, waar we naar toe gaan, wat we precies gaan doen die dag en wat de bedoeling is van het washandje!

En ja, ik vermaak me prima met al dat gespeculeer, gooi af en toe nog wat olie op het vuur en vind het maar al te leuk om te zien hoe er dan wordt gereageerd!

Tot nu toe wordt er gedacht aan een dagje Amsterdam, een waddeneiland, bezoek aan Pieterburen, de Floriade, rijden in tuk tuks, een jeep-safari, bepaalde workshops etc…

En nee, ik verklap hier ook nog niks, want ik weet dat er een paar collega’s meelezen, dus nee dames, ook hier word je nog niet wijzer!

Als ik niet in de organisatie had gezeten… ja, dan was ik ook reuze nieuwsgierig geweest!

En jullie? Zou je het gewoon maar op je af laten komen of zou je toch op ‘slinkse’ wijze er achter proberen te komen?

13 gedachtes over “Nieuwsgierig…

  1. hoi, denk dat ik wel reacties zou proberen te otnlokken,hi,hi.
    Maar als het echt niet lukt, dan geef ik wel de moed op hoor.
    Sorry, mijn vraag heb ik even duidelijker onder elkaar neergezet, dat stond in 2-en gesplitst.
    Ik vroeg of het mogelijk is, om juist een privélog te maken, zonder dat je eventueel gebruik maakt van dat kant en klare toevoeg vriendenlijstje op punt ?
    Helemaal dat je bijvoorbeeld ook kan sturen naar 3 mensen van je vrienden, maar zonder de vrienden lijst te gebruiken. volg je het nog,hi,hi?lastig uit te leggen soms hoor!(Ligt neit aan jou hoor.)
    Veel plezier met het bedrijfsuitje en succes als mede organisatore;))

    xxxxMar

  2. Hihi, tot nu toe is het me nog ieder jaar gelukt om er voortijdig achter te komen. Maar heel eerlijk, ik vind bindingsdagen niet leuk. Ik ga liever iets leuks doen met mensen die ik zelf heb uitgekozen en niet met mensen die me van dienstwegen zijn opgedrongen.

  3. Wat leuk dat iedereen er zo naar toe leeft. Ik kan me voorstellen dat jij en je mede-organisatoren heel veel lol hebben om al die speculaties.

    Ik zelf zou ook wel erg nieuwsgierig zijn. Ik wil me altijd goed voorbereiden en zou het helemaal niet leuk vinden als ik bijvoorbeeld een klimmuur zou moeten bedwingen (ik zou waarschijnlijk niet hoger komen dan het opstapje en dan al geblesseerd raken 😉 ), Ik zou dus wel bescheiden moeite doen om te achterhalen wat het plan was.

  4. Oooh, ik zou ook nieuwsgierig zijn hoor! Vooral dat washandje klinkt behoorlijk vaag 😉 Hier organiseert elk jaar een andere collega het bedrijfsuitje, maar gelukkig krijgen we dan wel altijd van tevoren een programma.
    Moet zeggen dat die bedrijfsuitjes niet helemaal mijn ding zijn. Net als Serena ga ik liever een dagje weg met mensen die zelf uitkies.

    Veel plezier morgen!
    liefs Insoon

  5. Ik zou zeker nieuwsgierig zijn!! haha, dit doet me denken aan een situatie op mijn vorige werk. Daar organiseerde we elk jaar met de afdeling een uitje, daar werden 2 collega’s voor uitgekozen en die organiseerde dat in het geheim. En uiteraard werd er alles uit de kast gehaald om erachter te komen wat we dan gingen doen. Een keer had een collega een vermoeden, en toen is ze gaan bellen met dat restaurant of er toevallig een reservering was op naam van .. .., en dat was er.. Oh wat een lol hebben we gehad toen! 😉

    Heel veel plezier! Mooi weer hebben jullie iig wel! Ik ben benieuwd wat het uitje is, maar daar lezen we vast wel binnenkort over.

  6. Morning. Whahaha grapjas. Ik denk billen wassen met het washandje. Ik zeg niet welke billen natuurlijk. Kan ook zomaar van apen zijn. Of naar gloeilampfabriek en met het washandje aan je handen de warme lampen uitdraaien hihi.
    Wat het ook is, een hele fijne dag!
    Liefs

  7. Nou vooral de opmerking in je mail dat het toekomstgericht is maakt me nieusgierig. Ik zeg een rollatorrace! We zien het morgen wel! Heb er zin in!

  8. Vandaag dus de grote dag!! Nah, in elk geval is het prachtig weer, dus dat zit wel goed!!
    Nieuwsgierig zou ik wel zijn, maar goed ik hou ook wel van verrassingen….en waar zijn jullie nou geweest????? Hahahaha!

Reageren mag hoor!

