Terugblik zomer 2012…

Zo, nu de herfst volgens mij echt z’n intrede heeft gemaakt (nou ja, vandaag was het nog een heerlijke dag trouwens…), de slippertjes en open schoentjes plaats hebben gemaakt voor de laarzen, de voetjes weer worden gestoken in sokken, de 3/4 mouw op het punt staat om te worden verruild voor de lange mouw, de spruitjes alweer zijn gesignaleerd en de eerste griep op het punt van uitbreken staat, lijkt het mij de hoogste tijd om terug te blikken op de zomer van 2012!

Juni (1 t/m 4) brachten we grotendeels door in het prachtige Zuid-Frankrijk, 1 weekje in Gap (Provence) en bijna 2 weken in Agay (Cote d’Azur). Een super leuke vakantie, veel gezien, niet zoveel gewandeld als andere jaren en heerlijk weer, echt een vakantie om met veel plezier aan terug te denken!

Juli (5 t/m 8) was weer een normale maand wat werken betreft en verder was het ook de maand waarin vriendlief zijn 40e verjaardag vierde en als kado straks nog de lucht in mag (paragliding!). Tevens namen we samen met onze vrienden uit Brabant deel aan de Wijn- en Spijswandeling in Zwolle waar we genoten van allerlei lekkere hapjes…

In augustus (9 t/m 12) bezochten we paps & mams op de camping in Laren, hielden we ons enige bbq van dit jaar, maakten we een leuke wandeling in het Grunniger Land en gingen we voor 1 dagje even op en neer naar Schiermonnikoog…

En tuurlijk hebben we nog genoeg andere dingen gedaan, op visite bij vrienden, winkelen met vriendinnen en mams, lekker veel gelezen, ontdekt dat we beter geen 50 km op 1 dag kunnen gaan fietsen etc etc…

Terugkijkend kan ik zeggen dat we best een hele leuke zomer hebben gehad, het weer was soms wat wisselvallig maar ach, tussen de buien en de hitte door hebben we ons prima vermaakt!

Nu op naar de herfst!

15 gedachtes over “Terugblik zomer 2012…

  1. Dat ziet eruit als een geslaagde zomer! Vooral de foto’s van Frankrijk en natuurlijk Zwolle springen in het oog 😉
    Op naar de herfst, mijn laarzen en paraplu staan ook alweer klaar..;-)

  2. Goede avond

    Ja een terug blik op de zomer is wel eens goed
    Ik heb ook een mooie zomer vakantie achter me liggen en kijk er met veel plezier op terug. Ik heb vandaag mijn herfst outfit aangetrokken en geniet van de behaaglijke warmte van mijn vest.

    Fijne week

    Groetjes van redrose

  3. Hallo Wanda,
    Leuk de terugblik zo.
    Is wordpress moeilijker als punt?
    Want punt gaat migreren namelijk.
    Misschien dat ik dan ook wel over stap naar wordpress.
    Groetjes Joyce.

  4. Wat een leuke terugblik op de jullie zomervakantie. Je zou toch zo weer zin hebben om de koffers in te pakken 😉 En het is hier nu ook echt herfst; buiten miezert het en ik zit nu met een vest aan een warm koppie thee…

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  5. Het is toch een mooie terugblik op jullie zomer. En heerlijk genoten van alles. Want wat betreft het weer moet je altijd maar weer afwachten. Maar als het heel hard regent, dan kun je buiten niet zoveel doen. Want als je in de regen een eind moet fietsen, dan is het fietsen niet zo prettig.
    Tsja, de kleren moeten maar weer worden omgewisseld en dat is minder prettig. Het liefste zou ik het altijd zomer willen hebben. Zeker nu de energie zoveel meer geld gaat kosten. Dan wil je toch liever warmte hebben en geen strenge winter. Maar lekker de korte broek aan, slippers. Dan heb je iets minder zorg over alles wat er in de wereld speelt.

  6. Zo, nu de herfst volgens mij echt z’n intrede heeft gemaakt (nou ja, vandaag was het nog een heerlijke dag trouwens…), de slippertjes en open schoentjes plaats hebben gemaakt voor de laarzen, de voetjes weer worden gestoken in sokken, de 3/4 mouw op het punt staat om te worden verruild voor de lange mouw, de spruitjes alweer zijn gesignaleerd en de eerste griep op het punt van uitbreken staat, lijkt het mij de hoogste tijd om terug te blikken op de zomer van 2012!

Reageren mag hoor!

