Hallootjes…

Midden over een dag een blog plaatsen? Ja hoor, dat kan gerust want deze dame geniet namelijk al van d’r weekend!

Jaja, je moet toch wat doen om door je snipperdagen heen te komen! Wel ideaal hoor dat we tegenwoordig extra uurtjes kunnen opbouwen door al om 8 i.p.v. 8.30 uur te beginnen. Op die manier ‘beun’ je er zo een stuk of 10 dagen extra bij en die kan ik altijd wel goed gebruiken! Voorheen, met slechts 22,5 dag (werk namelijk ook maar 90%) was het atijd passen en meten om uit te komen maar tegenwoordig kun je gerust een keertje vrij nemen om gewoon lekker vrij te zijn of om op een vrijdag i.p.v. zaterdag te shoppen/badderen/of wat dan ook maar…

Wat ik vandaag zoal heb uitgespookt? Nou, nog niet zo gek veel eigenlijk… vanochtend eerst weer even naar de kapper, daarna even boodschappen gedaan en nu thuis een beetje de boel op orde aan het maken en ja, dan lacht de pc je tussendoor natuurlijk heel vriendelijk toe!

Wat ik verder nog ga doen? Ik denk dat ik zo nog even het centrum in loop om nog wat geld te pinnen, nog even ga gluren bij de Bruna voor wat leesvoer (die ik dan vervolgens bij de bieb ga reserveren…) en oh ja, ik moet nog even waxinelichtjes kopen want daar is het wel weer de hoogste tijd voor!

En verder staat er in huize B. vanavond de eerste stamppot op het menu en wel stamppot zuurkool! Als ik er alleen al aan denk… loopt het water me al in de mond!

En vanavond natuurlijk weer The Voice!

Jullie nog plannen?

Fijn weekend allemaal!

10 gedachtes over “Hallootjes…

  1. Lekker hoor, zo’n extra vrije dag.

    Ik heb meestal op maandag vrij, dus dan heb ik bijna altijd een heerlijk lang weekend. En wat ik dan doe? Niet zo veel bijzonders; een flink aantal wassen wegwerken en wat boodschappen. En als het weer het toelaat af en toe een stukje fietsen.

  2. Klinkt heerlijk en goed!!
    En die stamppot.. tsjah ik ben er heel eigenwijs in.. Net zoals ik dus geen verwarming aan wil in september eet ik ook nog geen stamppot..
    Moet ook zeggen dat ik dat ook pas 1x heb gemaakt in mn leven.. stamppot..

  3. @ reageren: ik kan hier gewoon heel eenvoudig reageren. Het zal niet aan ‘punt’ liggen als het niet lukt, want dat staat volgens mij helemaal los van elkaar.

    Ik geloof trouwens dat ‘punt’ binnenkort stopt en dan moet ik even kijken of en waar ik verder ga met loggen.

Reageren mag hoor!

