Stapels…

Stapels… ik word er soms gek van!

Zo heb ik stapels dossiers die op me liggen te wachten, stapels boeken die ik wil lezen, stapels tijdschriften die ik hoognodig of moet gaan lezen of aan m’n schoonzus mee moet geven, stapels wasgoed die nodig gestreken moet worden, stapels schone linker (of is het de rechter…) sokken terwijl de rechter (of toch de linker) nog ergens zwerft, stapels recepten die ik nodig eens of moet gaan maken of moet gaan opruimen in een map, stapels foto’s van dit jaar waarvan ik nog een foto-album wil gaan maken, stapels huishoudelijke projectjes die om onverklaarbare reden nog steeds niet zijn gedaan, stapels kleding (volgens vriendlief dan, zelf vind ik het prima meevallen…) die nodig een plekje in de kledingkast moet krijgen, stapels dvd’s met films die we nodig eens moeten gaan kijken, stapels afleveringen van The Killing die ik ook dolgraag wil bekijken…

Kortom, d’r zijn een hoop stapels maar waar is die stapel met TIJD dan gebleven?

11 gedachtes over “Stapels…

  1. Je zou er bijna stápel gek van worden 😉
    Soms zou het fijn zijn als er meer uur in een dag zou zitten hè. Ik kom soms ook tijd tekort… dus vandaar dat ik morgenmiddag een paar uur eerder naar huis ga.

    Succes met alle stapels en een fijne dag!
    liefs Insoon

Reageren mag hoor!

