Zoektermen (2)

Jaja, het is weer tijd om eens even te gluren met welke zoektermen ze hier weer terecht zijn gekomen…

Wiebie74… nou, je hebt me gevonden hoor! Welkom hier! Laat je ook nog even weten wie jij bent?

Vind het heerlijk om alleen samen te wonen… eh, hoe doe je dat? Het woord samen houdt toch in dat je met anderen bent? Nou ja, maakt ook niet uit, ik vind het elke dag nog fijn om samen te wonen met vriendlief!

Wat vindt politiek van voetbal? Nou, ze vinden het ongetwijfeld belangrijk, aangezien ze bij de belangrijkste wedstrijden massaal aanwezig zijn. Persoonlijk ben ik meer een formule 1 en motogp liefhebber en ik zou weleens willen weten als er tijdens een voetbalwedstrijd om de haverklap een reclameblok voorbij komt (zoals bij mijn sporten dus…), zouden er dan kamervragen over worden gesteld? Ik denk het namelijk wel!

Mijn broeken zijn te groot… Gefeliciteerd, je bent afgevallen! Ik wilde maar dat ik je de hand kon schudden maar helaas…

Wat kun je doen op zaterdag in je uppie? Nou, je broeken zijn te groot, dus je zou kunnen gaan winkelen, sporten is misschien niet zo’n goed idee want dan worden je broeken nog groter… Maar… als je niet dezelfde persoon bent wiens broeken te groot zijn dan zou je misschien kunnen gaan sporten…

Ik heb teveel gezondigd… tja, de story of my life! Vanmiddag betrapte ik mezelf nog met m’n hand in de snoeppot op de afdeling…

Ik hoor nooit iets meer van oud-collega’s… tja, misschien zou je zelf ook wat meer initiatief kunnen tonen, google hun namen eens in plaats van deze zin! Persoonlijk hoef ik niet zo nodig contact meer met m’n oud-collega’s, heb een leuke tijd met ze meegemaakt maar das war einmal…

Ik blijf me er over verbazen wat mensen allemaal zoeken, laat staan waarom ze dan hier terecht komen…

10 gedachtes over “Zoektermen (2)

  1. Whahaa Wanda, je hebt het weer mooi beschreven……..
    ik heb eenn hekel aan al die zoekmachine’s . Heb een statcounter , zie ik waar ze vandaan komen…………..

    • Aha, ik heb het al gevonden bij ‘statistieken’. Bij mij scoort de ‘binarie print’ hoog (leuk, want ik heb dat nooit zo genoemd, wel ‘binaire puzzel’) en mijn artikeltje over de ‘senseo sarista’ is een paar keer gevonden.

Reageren mag hoor!

