Avondje uit…

Jaja, vriendlief en ik gaan een heus avondje uit!

De laatste keer was in februari toen we hebben staan swingen op een I love the 80 party en nu staat er een heus bioscoopavondje gepland!

Het is weliswaar rennen en vliegen want ik moest tot half 6 werken, ben daardoor pas net (half 7 dus…) thuis en om goed 19.10 moeten we al richting Hoogezand vertrekken zodat onze gereserveerde kaartjes niet voor onze neuzen worden weggekaapt.

Welke film we gaan zien?

Deze natuurlijk!

We zijn allebei groot James Bond fans en zelf ben ik ook wel erg gecharmeerd van Daniel Craig, vriendlief vindt hem eerder een Russische spion dan iemand van de Engelse geheime dienst (heeft ie ook wel een punt, moet ik zeggen…), maar mij maakt het eigenlijk niet zo uit aan welke kant meneer Craig staat!

Normaal zijn we altijd van het downloaden maar dit is gewoon een film die je, als Bond-liefhebber, in de bioscoop moet zien!

Gaan jullie ook of vind je het helemaal niks?

8 gedachtes over “Avondje uit…

  1. Wij zijn ook enorme James Bond fans en wij gaan natuurlijk naar Skyfall. Ik heb de 50e anniversary box gekocht voor manlief zijn verjaardag binnenkort. En ik vind Daniel Craig toch wel één van de beste Bond vertolker.

  2. Die Daniel Craig ziet er ook wel een beetje uit als een Russische spion moet ik zeggen. Maar het belangrijkste is gewoon een leuke avond uit, lekker naar de bios en gewoon genieten.
    Even iets anders dan de normale dagelikse dingen en het weekend leuk beginnen.

  3. Oei, film kijken….. Ik zal maar niet vertellen hoe lang het geleden is dat ik een film gezien heb. Al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden 😉
    Ik hoop dat jullie een geslaagde avond hebben!!

Reageren mag hoor!

