Weekendje Sanadome…

Ja, jongens, het is weer zover!

De dames gaan we weer 2 dagen heerlijk liggen weken in de verschillende badjes die Hotel Sanadome rijk is!

Ik ben zo langzamerhand de tel kwijt geraakt, ik gok dat het inmiddels voor mij de 14e keer wordt (ben 1x extra geweest met mijn nichtje…) maar het zou ook best al de 15e keer kunnen zijn!

Ik weet nog heel goed toen Daniëlle dit jaren geleden voorstelde dat ik haar ergens voor gek verklaarde. Ik bedoel, wie gaat er nu 2 dagen rondhuppelen in z’n zwempakkie en doet niks anders dan zitten of hangen? Ik had echt het idee dat ik er na een uurtje of 2 wel kotsmisselijk van zou zijn maar ach, omwille van Daan wilde ik het best een keertje proberen…

Nou ja, dat hebben we dus geweten! Inmiddels is het gewoon traditie om in ieder geval 1 keer per jaar te gaan en soms gaan we ook weleens 2 keer en ja, het is iedere keer weer opnieuw genieten!

Dus als jullie me missen… ik lig te weken!

13 gedachtes over “Weekendje Sanadome…

  1. Lekker hoor! Ben er ook een aantal keren geweest toen ik nog in die stad woonde.
    Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de nakende variant. Vind in badpak/bikini een stuk minder fris om een of andere reden.

    Geniet er van!

  2. hoi lieverd

    Was het lekker of ben je daar nog ?
    MMm, ziet er goed uit ,wanener mag ik mee,hi,hi ?

    p.s. Heb je daar ook ontspanningsmassages en beauty behandelingen..mmm ?

    xxxMar

  3. Groooooooot gelijk! Ben er ook telkens een weekendje geweest (moet eerlijk toegeven dat het telkens met een andere man was haha..) En het is echt genieten daar! Hou er echt van.. 🙂

Reageren mag hoor!

