Sokken…

Kun je bloggen over sokken? Ja, dat kan…

Is dat dan wel interessant? Geen idee..

Wat wil ik er over kwijt dan? Nou, het volgende…

Hoe ik het voor elkaar krijg, geen idee, maar op de een of andere manier lukt het me elke week weer om tijdens het verzamelen van het wasgoed altijd wel 1 of 2 sokken (verschillende paren helaas…) achter te laten in de wasmand terwijl ik toch echt heel goed die wasmand heb doorgespit en toch… komt die ene sok niet in de wasmachine terecht!

Gevolg: na het wassen bij het ophangen kom ik er natuurlijk achter en baal ik dat het weer is mislukt en dat ik dus niet alle paren samen heb.

Verder… lukt het me ook prima om vrij snel gaten in m’n sokken te krijgen. En nee, m’n teennageltjes zijn keurig kort geknipt, dus daar ligt het echt niet aan! Ik word er soms moedeloos van, want dan pak ik ’s ochtends een schoon paar uit de kast, trek de ene aan en ja hoor… lachen m’n tenen me weer aan!

Okay, er zit niet echt duurte in want meestal koop ik m’n sokken bij de Henk ten Hoor, Axtion, C&A of waar dan ook maar waar m’n oog er opeens op valt, dus duur zijn ze zeker niet maar dan nog wil ik niet na 2 keer dragen al gaten in m’n sokken hebben.

Ben ik de enige die zo’n haat-liefde-verhouding met d’r sokken heeft of bevind ik me in goed gezelschap?

16 gedachtes over “Sokken…

  1. Ik heb er niet zo’n last van gelukkig. Vroeger,toen zoonlief nog thuis woonde gebeurde het wel regelmatig. Maar dat kwam meer door zijn slordigheid en niet alle sokken in de was doen.

  2. ik had regelmatig gaten aan de zijkant van mijn hielen…ook zoiets vreemds. Bleek aan de binnenkant van de wandelschoenen te liggen, maar zo snugger was ik niet om daar aan te denken…dus lang met exta ‘zijkant-luchting’ gelopen 🙂

  3. Ik heb niet snel last van gaten in m’n sokken, wel dat ze op een gegeven moment erg dun worden… en het komt wel eens voor dat een sokkenpaar niet compleet uit de wasmachine komt 😉 Zelf koop ik ook vaak m’n sokken bij de Action, gisteren toevallig net nog 3 paar nieuwe sokken gekocht.

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  4. Tja, dat van die sokken die niet meegewassen worden herken ik deels; ik doe een witte, een blauwe, een rode en een hete was en soms zit er een witte sok tussen de blauwe kleding of bij de hete was. En ja, dan is het maar de vraag of hij na het wassen nog lijkt op zijn broertje 😉

    Mijn sokken gaan gelukkig erg lang mee, dus geen gaten na een paar keer dragen.

  5. Hoi Wanda , dat ze niet allemaal gewassen zijn is een kwestie van opletten , maar die gaten !!
    Hier thuis had ik het probleem ook , en dat is opgelost met steunzolen , de oorzaak was doorgezakte voorvoeten , dus ???
    Fijne avond en een mooie zondag .
    Liefs Lia

  6. Ik heb soms enkele sokken over. Ik heb wel snel last van kapotte sokken en ik denk dat het van mijn schoenen komt. Sommige schoenen zorgen er sneller voor dan andere. Misschien is dat bij jou ook wel?!?!

Reageren mag hoor!

