Gezocht…

Pfff, wat is het ineens een stuk kouder he?

Okay, ik weet het… het is zowat eind november dus ja, het is logisch dat het kouder wordt maar toch… het overvalt me elk jaar weer… En op zich kan ik wel prima leven met de kou, zolang het maar wel droog is, maar ik heb een verschrikkelijke hekel aan koude nachten!

Op dat gebied heb ik ook bar weinig aan vriendlief want die beschouwt mij meer als zijn kacheltje dus jullie begrijpen wel dat ik mezelf warm moet houden en ja, dat lukt niet meer zo goed in m’n zomerpyjamaatje, dus vandaag op m’n parttimedag heb ik stad en land (nou ja, eigenlijk alleen Veendam maar zo klinkt het heel wat natuurlijk…) afgezocht naar een leuke maar vooral een warme pyjama!

En nee, helaas nog niet gevonden! Nu moet ik er wel bij zeggen dat Veendam nou niet bepaald een winkelmekka is dus echt veel keuze heb je niet op het gebied van nachtmode maar dan nog hebben we wel een Livera maar ook daar kon ik niks van m’n gading vinden. Of te dun of te klein of te schattig…

Ik wil gewoon iets wat lekker ruim valt, wat vooral ook lekker warm is en waar niet een kat sleeptight op miauwt. Nou, me dunkt zo veeleisend ben ik niet, toch?

Vriendlief is vanavond toch de hort op dus ik denk dat ik maar eens lekker op het net ga struinen naar een lekkere warme pyjama!

16 gedachtes over “Gezocht…

  1. Je bent de enige niet Wanda , ik wilde een lekker lang nachthemd , en dat heb ik gevonden bij een zaak in Sneek (handwerk – ondergoed en bedtextiel ), DEVO en hij is van Pastunette .
    Zoekze en groetjes Lia

  2. Gewoon naar de Zeeman, daar hebben ze echt lekkere pyjama’s (Met een J ertussen!!!)
    Ik draag ze echter alleen ’s ochtends, slaap ook in de winter onder het zomerdekbed. Na 5 minuten in bed te hebben geleden ontplof ik al van de hitte…

  3. Mmmm…helaas kan ik je niet helpen aan tips…wij hebben namelijk een waterbed en deze is altijd heerlijk warm en draag ik dus helemaal geen pyama!! Sorry meis….ik hoop voor je dat je snel iets warms kan vinden! En anders zolang maar muts, sjaal en wanten aan? 😉

  4. Ja weet je wat oneerlijk is? Ik heb het dus ook heel koud, maar ik ben zelf net een kacheltje, ik geef gewoon allerlei warmte af, terwijl mijn vriendje het niet koud heeft en ik wel, dat is toch niet eerlijjjjjjjjjk.

  5. Hoe dikker het dekbed (in de winter), hoe beter, maar ik heb het liefst zo weinig mogelijk aan. Ik raak altijd in de knoop.
    En de Amerikaan is mijn kacheltje, ik ben zijn koelkast 😉

  6. Ik kon ook geen leuke vinden en heb me erin berust dat het dit jaar dan maar 1-kleurig stofje is geworden; maar wel lekker warm 🙂 Bij de Hema 😉

  7. Ik heb ’s winters alleen een nachthemd met korte mouwen aan, ik heb het namelijk altijd warm in bed, terwijl ik op de dag een regelrechte koukleum ben. Ik kan je dus niet aan tips helpen.

  8. Ik slaap meestal gewoon in een t-shirt en ’s winters met een warmwaterzak onder een dik dekbed. Bij de Zeeman kun je heerlijke warme flanellen pyjama’s kopen, voor een leuk prijsje. Of de H&M en V&D..? Succes hoor 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

Reageren mag hoor!

