Mijn maandag…

Mooie-Engelse-tekst.1351516887-van-ikhoudvandezomerBlij dat er vanochtend geen sprake was van sneeuw en/of ijzel…

Blij dat ik ondanks de drukte toch het nodige heb kunnen afhandelen…

Blij dat het altijd zo lachen is met mijn collega’s, al was het alleen maar omdat het ons wel lachen leek als we per abuis een soort van 50-tintengrijs kerstpakket zouden krijgen… (trust me… dat wordt ‘em echt niet en hoef ik ook zeker niet van m’n werkgever te krijgen…)

Blij met de complimentjes van m’n collega’s over m’n nieuwe korte coupe…

Blij dat de eerste dag er weer op zit…

Blij dat het ook op de terugweg niet sneeuwde en/of ijzelde…

Blij dat we niet echt hoefden te koken en lekker makkelijk onze kliekjes konden opwarmen…

Blij dat ik de pc vanavond helemaal voor mezelf heb… (wel jammer dat het dus betekent dat vriendlief de hort op is…)

Blij dat vriendinnetje Daan nu ook aan het wordfeuten is geslagen…

Blij dat ze me tevens attendeerde op Waar is de Mol waarin Johnny de Mol met Danny de Munk in Spanje verblijft en we dus een voorproefje van Barcelona voorgeschoteld krijgen…

Blij dat ik de strooiwagens hier al volop hun werk zie doen… (wel balen dat het dus betekent dat het nu misschien wel glad is… hopelijk is dat morgenvroeg niet meer het geval…)

En waar werden jullie vandaag blij van?

12 gedachtes over “Mijn maandag…

  1. Oeiii, eerlijk gezegd? Niet veel. Regen op de fiets, een waardeloze werkdag met een chagrijnige werkgever. Woorden aan tafel met dochterlief die er met de pet naar gooit en morgen een voldoende moet halen voor topo, anders gaat haat tab een week de kast in. Verder een naar virus-achtig gevoel in mijn lijf. Trillerig, spierpijnerig. Je kent het wel.

    Je vroeg er zellf om 😉

    Ben wel blij voor jou! Dus.

  2. Ik was maandagochtend blij dat ik geen ramen hoefde te krabben en het niet glad was op de weg… ik ’s avonds gezellig bij m’n zus kon eten en vanmorgen werd ik blij van m’n nichtje en neefje die mij enthousiast zaten uit te zwaaien 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Hihi wat leuk geschreven, hier kan ik nou weer blij van worden. Ik werd vanmorgen blij van 2 guitige toetjes die me met een stralende lach aankeken en de 3e die flink aan het schoppen was van “ik hoor er ook bij!!”.

  4. Maandag is niet echt mijn dag, maar ik moet eerlijk zeggen, als je die kunt beginnen met een bezoekje aan een babyolifantje…. dan word ik toch wel een beetje heel erg blij 😉

Reageren mag hoor!

