21-12-2012

Staat de datum 21-12-2012 ook bij jullie met koeieletters op de kalender?

In Huize B staat alleen dat we die avond naar tante Leen gaan om d’r verjaardag te vieren maar tis nog maar de vraag of  we dat gaan halen… Want ja, volgens de verhalen zou 21-12-2012 weleens onze laatste dag kunnen zijn… Pfff..

En in dat geval is het beter dat we afreizen naar Turkije! Naar Turkije? Ja, inderdaad!

Sirince2

Het Turkse dorp Sirince wordt overspoeld met mensen die denken dat op 21 december de aarde vergaat. De doemdenkers zien in de plaats een toevluchtsoord, die hen veiligstelt voor het einde der tijden.

Tja, zelf hou ik me er helemaal niet mee bezig maar toevallig dat we het er gisteren op het werk ook over hadden. Als het een zekerheidje is, tja, waarom zouden we dan lopen stressen of de prolongatie van januari 2013 wel op tijd verwerkt kan worden…

Het zou trouwens wel leuk zijn als we dan ons kerstpakket en het loon van december wat eerder konden krijgen zodat we a) de inhoud alvast kunnen verorberen en b) onszelf nog even flink kunnen verwennen (rekeningen hoeven na de 21e dan ook niet meer te worden betaald…)

Misschien inderdaad toch naar Turkije voor het geval dat we het daar toch kunnen overleven…

Maar even alle gekheid op een stokje… stel dat het toch zo zou zijn… wat zou je dan nog graag willen doen?

Ik zou zelf wel een wereldreis willen maken, nog snel even alle mooie plekjes op aarde met eigen ogen aanschouwen maar ja, daar is het nu al te laat voor…

Dus nee, ik denk dat we maar gewoon die avond naar de verjaardag van tante Leen gaan (althans, dat hoop ik…).

11 gedachtes over “21-12-2012

  1. Hmm tsjah ik zou nog zoveel willen.. idd over de wereld reizen enzo.
    Maar laat mij die dag maar lekker bij familie en vrienden zijn.
    Alhoewel ik denk ik alleen met mn aanstaande ben 😉

Reageren mag hoor!

