Apps…

app-store-heartSinds september dit jaar ben ik dus in het bezit van een heuse smartphone en ja, zo langzamerhand ben ik eraan gewend en vind ik het zelfs wel handig c.q. leuk…

Het is absoluut niet zo dat ik er verslaafd aan ben, loop er echt niet de hele tijd mee te pielen, sta er ook niet mee op de loopband (zoals ik regelmatig zie in de sportschool), ook in de pauzes op het werk blijft ie gewoon liggen waar ie ligt, af en toe laat ik het ding ook gerust thuis (werd wel wat meewarig aangekeken op de verjaardag van schoonzus afgelopen zaterdag…) maar eenmaal thuis vind ik het toch wel handig dat ik snel even m’n mail en wat nieuwssites kan checken als vriendlief de vaste pc in beslag heeft genomen…

En ja, van een spelletjes wordfeuten of ruzzle ben ik zeker niet vies én is bovendien ook nog eens leerzaam, ja, toch?

Tuurlijk heb ik inmiddels wel al wat apps (met name nieuwssites en fotoprogrammaatjes) gedownload maar welke(n) zou ik volgens jullie echt moeten hebben?

Roept U Maar!

ps: heb een androidtoestel (Samsung Galaxy Ace 2)

13 gedachtes over “Apps…

    • Geen idee Wanda , en ik krijg het al benauwd als ik aan zo’n ding denk .
      Je bent bijna niet bij te lezen met je stukjes , dus ik beantwoord ze ook niet allemaal , maar deze dus wel , en weet dat ik de andere ook heel aandachtig heb gelezen .
      Fijn weekend meid en groetjes van mij , Lia

  1. Instagram, ik heb tweetdeck, facebook, pinterest, ruzzle, mindfeut ( erg leuk ) Oh en als je auto rijdt .. doe Q-music. Dan naar de streepjes re.onderin dan kom je bij verkeer ! Altijd goed ! Echt die files en flitspalen kloppen, verder gebruik ik die app niet .. hha

    succes ( heb ook een android, de S3 )

Reageren mag hoor!

