2012 in vogelvlucht…

Toch maar een overzichtje in elkaar geflanst…

terugblik_2012

Januari: drukke maand op het werk, veel overwerken, naar de voorstelling So You Think You Can Dance met Anette en met de Kruidvat-treinkaartjes een dagje naar Amsterdam…

Februari: voor het eerst in jaren niet naar de Huishoudbeurs, ik vierde m’n 38e levensjaar, met Janet naar de zoveelste voorstelling van Jeans en nog steeds erg druk op m’n werk, dus de overuren stapelen zich op…

Maart: nog steeds mega-druk, ik besloot over te stappen van punt naar wordpress en ik zat er zowat doorheen maar net op tijd was daar ons weekendje Ameland met vrienden én met de zon!

April: de vrije dagen stonden al gepland, dus toch naar Dinant afgereisd, jammer van het weer maar wel een hele mooie omgeving in de Belgische Ardennen. Nog steeds druk op m’n werk…

Mei: met Janet naar een hele leuke show van Sara Kroos geweest, verder niet veel bijzonders gedaan behalve dat ik moest studeren voor m’n PE-examen die ik uiteindelijk weer heb behaald…

Juni: deze maand brengen we grotendeels door in Zuid-Frankrijk, weekje in de Provence gevolgd door bijna 2 weken aan de Cote d’ Azur. Heerlijke vakantie…

Juli: vriendlief vierde zijn 40e verjaardag en we maakten met onze Brabantse vrienden een Wijn- en Spijswandeling in Zwolle…

Augustus: inmiddels wonen we een jaartje samen (na 9 jaar te hebben gelat…) en bevalt het ons nog steeds goed en vragen we ons regelmatig af waarom we dit niet eerder hebben gedaan… En op nog een mooie zomerdag maakten we de oversteek naar Schiermonnikoog…

September: vierden we het 80-jarige bestaan van het kantoor waar ik werk en organiseerde ik samen met 2 collega’s het desbetreffende feestje waarbij we onder andere in scootmobielen rondcrossten, tevens waren m’n ouders zo lang getrouwd en gingen we met z’n viertjes een weekje naar West-Bohemen in Tsjechië. Ook schafte ik deze maand een smartphone aan en ben ik helemaal ‘2012-proof…’

Oktober: rustige maand op het werk, met Thea heerlijk wezen badderen in Fontana, verder weinig gedaan…

November: met Daniëlle weer heerlijk gebadderd in hotel Sanadome in Nijmegen + plannen gesmeed voor ons vriendentrip naar Barcelona volgend jaar… Met Janet naar de musical De Jantjes en genoot ik ook heerlijk van een high-tea met Anette in Zwolle…

December: opnieuw druk op het werk, de eerste winter-ergernissen zijn er en bezocht ik met mams de vele kerstmarkten in het prachtige Keulen…

Kortom, 2012 was een leuk jaartje waar ik met heel veel plezier op terugkijk!

Vaak zeggen mensen dat het wel goed is terwijl ze iets anders bedoelen maar ik kan met recht zeggen dat afgelopen jaar een jaar was met alleen maar leuke en positieve dingen, dus nee, als 2013 net zo wordt, dan teken ik er direct voor!

“Waren er dan echt geen minpuntjes, iedereen heeft die toch, dus jij vast ook wel…” Ik hoor het jullie denken maar nee, iedereen is het jaar gezond doorgekomen, er is niemand in het ziekenhuis beland, er is niemand ontslagen, okay, niet iedereen is nog bij elkaar maar ook dat was een bewuste keuze dus 2012 was gewoon echt een heel erg leuk jaar!

Oh ja, d’r was nog wel een minpuntje… die 10 kilo waarvan ik eind 2011 riep dat ze er in 2012 af moesten… dat zijn er nu 12 geworden…

Fijn jaarwisseling en dat 2013 voor iedereen een leuk, blogvol en vooral een gezond jaar mag gaan worden!

11 gedachtes over “2012 in vogelvlucht…

    • Oei Wanda , dat was dus niet de bedoeling …
      Kijk nu enkel maar even naar de positieve dingen , dan heb je daar tenminste je plezier van . Ja en verder ?? het is niet moeilijk om te zien waar het vandaan kwam .
      Ik teken er ook voor Wanda .
      Een fijne avond en een gelukkig en gezond 2013 .
      Groetjes en liefs Lia

  1. Wat een leuke fotoblog met uitleg. Uiteraard herkende ik twee foto’s direct en het doet me deugt dat ik heb bijgedragen aan je fijne jaar;-) Laten we ook in 2013 elkaar weer treffen, want 1 ding weten we al zeker, dat wordt weer een gezellige date 😉
    Fijne jaarwisseling lieve mensen en tot volgend jaar!

Reageren mag hoor!

