Doelen 2013…

VoornemensWeer een heel nieuw jaar te gaan, wat zal het dit jaar gaan worden? Lukt het om eindelijk die 10 (nu dus 12) kilo kwijt te raken? In het verleden lukte het me om maar liefst 30 kilo kwijt te raken dus je zou zeggen dat ik weet hoe het werkt en dat ik de flow zo weer zou moeten kunnen oppakken…

Niks is helaas minder waar… de flow om de boel de boel te laten is wel net zo makkelijk. Maar in 2013 moet het wel gaan gebeuren! Ik heb met mezelf dan ook afgesproken om weer keihard aan de slag te gaan, om minimaal 2 keer in de week te sporten, daarnaast nog minimaal 1 keer in de week te gaan lopen en dat als het straks weer langer licht is, dit te gaan opvoeren naar 3 keer in de week. En ja, d’r zal gewoon minder gesnaaid, gesnoept en ge(vr)eten moeten worden, dus weer goed opletten wat er zoal in het boodschappenkarretje beland en nog beter… wat er uiteindelijk tussen m’n kaken verdwijnt…

Verder roep ik al jaren dat ik weleens een taal- of fotocursus wil gaan doen en hoe en wat heb ik nog niet helemaal helder maar ja, het moet er maar eens van komen, tenslotte ligt er een heel nieuw jaar op me te wachten… Tijd genoeg om er een begin mee te maken, toch?

Over foto’s gesproken… ik wil er gewoon vaker op uit te trekken om foto’s te maken, er ligt hier sinds kort een spiegelreflexcamera dus de hoogste tijd om er mee te gaan experimenteren…

Op uit trekken betekent dus ook vaker de natuur in en mooie wandelroutes lopen. Iets wat nog wel een strijd kan worden aangezien het niet de favoriete hobby van vriendlief is maar he… hij zei dat ie me wilde steunen in m’n eeuwige strijd met de overtollige kilo’s dus dat betekent dan ook in de weekenden een eind lopen, waarbij ik dan ondertussen direct wat kan fotograferen… Twee vliegen in 1 klap dus!

Verder ben ik van plan om thuis eindelijk wat dingen aan te pakken, zo moeten er nog de nodige dozen worden uitgepakt (we wonen sinds augustus 2011 samen, foei…), moeten er wat dingen vernieuwd worden en moet het gewoon nog iets meer van ons tweetjes worden…

En ja, dan het bloggen… ook dit gaat gewoon vrolijk verder in 2013. Nog steeds vind ik het bloggen en het daardoor ontstane contact met andere bloggers leuk. Wel denk ik regelmatig na wat ik nu eigenlijk wil met m’n blog, wil ik het gewoon houden zoals het nu is (wat geneuzel over m’n dagelijkse reilen en zeilen), of wil ik het toch wat meer gaan verdiepen en zo ja, welke richting wil ik dan op en lukt me dat dan ook?

Uiteindelijk zullen we (hopelijk) eind 2013 wel zien wat het jaar ons heeft gebracht en of het me allemaal ook is gelukt.

Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat ik zin heb in het nieuwe jaar, niet dat ik flauw was van 2012, maar het was nu eenmaal december dus dat betekent automatisch dat januari dan volgt en dat er dus weer een nieuw jaar begint en ja, zoals gezegd heb ik er zin in…

Een aantal dingen zijn al gepland, zoals ons vriendentripje naar Barcelona, ook gaan we weer met m’n ouders een weekje weg omdat ze 40 jaar zijn getrouwd dit jaar en verder staan er nog een paar heuglijke dingen op de planning, zoals de 60e verjaardag van paps en m’n eigen 12,5 jarige jubileum.

Kortom, ik heb er zin in! Jullie ook?

10 gedachtes over “Doelen 2013…

  1. Ja hoor laat 2013 maar komen. Ook hier gaat het sporten straks weer een tandje hoger… Zoveel bereikt en dat moet zo blijven. Succes er mee en je hebt al leuke dingen op de agenda staan! Een mooi 2013 gewenst!

  2. Ik heb dit jaar met uitzondering van mijn Reading Challenge, geen doelen aan mezelf gesteld. Ik laat het gewoon allemaal lekker op me afkomen… Niets moet, alles mag!!!

  3. Er zijn hier teveel onzekerheden om bepaalde doelen te stellen, dus dat laat ik maar achterwege. Ik hoop dat jij jouw doelen wel kunt verwezenlijken, succes daarmee.

  4. De beste wensen!
    En ja ik heb zin in 2013!! Ooooooh wat voelt dat goed hihi..
    En ja, ook ik wil mijn fotografeer hobby op een hoger niveau krijgen en er meer gebruik van maken, heb nog geen dsr maar die komt er wel en ondertussen dus gewoon maar met mn compactcamera experimenteren 😉

    Ook ben ik dus bezig met Evi en ga ik 3x in de week aan de slag, ernaast nog sporten zit er nog even niet in.. Maar die 3 avonden zijn al hartstikke goed denk ik zo!

    Succes met je doelen!!

Reageren mag hoor!

