Januari…

wakker wordenZo, de eerste week van januari zit er alweer op, een week van naar mijn gevoel alleen maar werken en slapen…

Extreme drukte op het werk waardoor ik de afgelopen avonden regelmatig rond de klok van 9-nen al lag te dommelen op de bank…

Maar ook een week waarin de eerste eet-afspraken voor het nieuwe jaar zijn gemaakt, waarin het eerste boek van 2013 alweer uitgelezen is (Zeg dat het je spijt van Michael Robotham, een aanrader!), waarin weer de nodige wordfeut/ruzzle/nummi-spelletjes zijn gewonnen en verloren, waarin ook alweer een hele mooie film, The Words, is gezien, waarin ik ook weer een nieuwe serie heb ontdekt, Missing, waarin ik de eerste stappen in de sportschool weer heb gezet maar ook een week waarin ik stiekem hoopte dat januari snel voorbij zal vliegen…

Januari is gewoon niet mijn maand, de lente lijkt nog een eeuwigheid ver weg en de winter ligt nog steeds op de loer en als ik de berichten mag geloven, ligt die winter wel heel erg te loeren om nog de nodige vorst en sneeuw onze kant op te krijgen. Niet bepaald vooruitzichten waar ik vrolijk van word…

Waar ik wel vrolijk van word zijn al die mailtjes met leuke aanbiedingen voor vakanties, helaas zorgt het ook voor de nodige irritaties want ja, wat willen we nu eigenlijk… Willen we met de auto of willen we toch een keer met het vliegtuig? Willen we weer naar ons geliefde Frankrijk of Oostenrijk of zoeken we onze heil toch een keer ergens anders? Willen we weer een stacaravan (is ons vorig jaar goed bevallen) of gaan we toch weer voor een huisje?

Kortom, zo reilde en zeilde een beetje onze eerste week van januari…

15 gedachtes over “Januari…

  1. januari is inderdaad ook niet echt mijn maand, er komt nog een piek om mijn werk dus dat gaat heel druk worden en ondertussen ook nog naar school.. vakantie is wel al geboekt, dus die stress is er niet meer!

  2. Ook niet mijn maand; duurt te lang, en vandaar even lekker weg 🙂 Succes met de rest van de maand, hopelijk iets minder druk op je werk en het uitzoeken van de vakantie :-)…. en natuurlijk nog een fijne zondag.

  3. Moi moi Wanda, ik was denk ik vergeten jullie een goed 2013 te wensen ? Bij deze dan……….Veel logplezier hoor……Ik lees wel, maar vergeet vaak te reageren…….Groetjes aan R je pa en je ma
    lieve groet, Maria

  4. Ik heb ook niets met jan en feb, nu is feb gelukkig een korte maand. Maar van mij mag het trieste weer, echt weer wat zonniger worden. En dan wordt het aan het einde van deze week het weer weer slechter 😦

    • Ach , en nou en nou is OOstenrijk ineens uit de gratie .
      Niet teveel eet afspraakjes maken joh , je kunt beter thuis minderen .
      Sterkte met alles .
      Groetjes Lia

  5. Ik vind het toch altijd wel lekker hoor na de drukke maand december om nu weer “gewoon” te doen….de draad weer oppakken!
    Ja, ook ik ben druk bezig met agenda vol te plannen, wij hebben vorig jaar weinig tot geen tijd gehad om af te spreken met vrienden, gaan we nu tijd voor maken!
    Ik ben niet bezig met de vakantie, wij hebben een zeilboot, dus het wordt vast weer een zeilvakantie….niet erg hoor! 😉
    Dag hoor, fijne dag verder!

  6. Drukke weken he in januari.. eigenlijk loopt t leventje gewoon door he..
    |Heb ook al veel plannen gemaakt en eigenlijk heb ik altijd dat december en januari beetje minder zjin maar dit jaar merk ik er niet veel van!

Reageren mag hoor!

