Mijn woensdagavond…

lifestruggleGenietend plof ik met m’n mok latte machiatto vanille neer op de bank, moe na weer een drukke dag op het werk, me afvragend hoe ik ooit door die stapels heen moet komen maar ondertussen me ook afvragend wat ik vanavond eens zal gaan doen om de weinige tijd die me nog rest tot het weer bedtijd is op een leuke manier door te brengen…

Misschien gewoon lekker lezen, tenslotte heeft mams vandaag m’n nieuwe biebboeken eventjes gebracht en liggen er maar liefst 6 geweldige exemplaren op me te wachten… Of toch gewoon een beetje tv kijken? Geen idee wat er op woensdagavond op is maar er is vast wel iets wat me enige tijd zou kunnen boeien…

Nou ja, eerst maar eens een rondje wordfeuten/ruzzle/nummi doen, dan kan ik daarna alsnog wel wat gaan lezen en een beetje rondneuzen in de OAD-brochure die vandaag bij de post zat…

Ik drink het laatste slokje latte, lepel de restanten uit m’n mok en nestel me onder m’n fleecedeken op de bank, beseffend dat ik nog ongeveer een uurtje of 3 te gaan heb voor dat het toch echt bedtijd is…

Al gapend strek ik me wat uit terwijl ondertussen de OAD-brochure van m’n schoot valt, me afvragend hoe laat het inmiddels is en met een schok besef ik me dat het al 22.20 uur is en dat ik dus gewoon de hele avond heb liggen pitten…

14 gedachtes over “Mijn woensdagavond…

  1. Aah, jij hebt ook al zo’n lieve moeder die af en toe boeken uit de bieb ophaald. Doet de mijne ook regelmatig. En als je dan éénmaal op de bank ploft merk je pas hoe moe je eigenlijk bent hè. Ik heb tijdens de griep veel geslapen, en ben ’n beetje over mijn slaap heen 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    ps: geen idee of je m’n vorige reactie hebt gelezen, maar Corsica is écht de moeite waard!!

    • Dan zal je het wel nodig gehad hebben Wanda .
      En , kon je ’s nachts nog slapen ??
      Die vakantie komt wel goed hoor , daar ben ik niks bang voor .
      Wanda , ik wens je een heel gezellig weekend .
      Groetjes Lia

Reageren mag hoor!

