Geluk bij een ongeluk…

sneeuwmanTja, het heeft ook zo zijn voordelen dat ik niet kan beschikken over m’n eigen auto, want…

… zo hoef ik dinsdagavond niet over te werken…

… zo hoef ik deze week niet meer tot half 6….

… zo hoef ik niet te krabben want ik word door collega thuis opgehaald…

… zo hoef ik zelf niet te rijden…

… en met een beetje pech/geluk ben ik donderdagmiddag ook nog vrij aangezien collega altijd donderdagmiddag vrij is (wel balen want zo kost het me natuurlijk wel uren + het werk stapelt zich verder op…)

Nadeel is wel dat ik woensdag de musical Annie ga missen want waarschijnlijk is m’n Kaatje pas woensdag/donderdag weer klaar en ik kan moeilijk m’n collega vragen om voor mij te gaan snipperen… (hij wilde dinsdagavond ook al niet overwerken… maar ja, geef hem eens ongelijk…)

8 gedachtes over “Geluk bij een ongeluk…

  1. Voor de musical: Heb je een doorlopende reis/annuleerverzekering? Misschien kan je daar iets mee. Verder balen dat je auto stuk is. Hoop voor je dat de kosten meevallen

  2. Dus aan de ene kant komt het goed uit dat je nu niet zelf hoeft te rijden.. en ruiten krabben ’s ochtends. Maar aan de andere kant ben je zo wel afhankelijk van een ander. Hopelijk heb je snel je eigen Kaatje weer voor de deur staan.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    ps: op http://www.wasgij.nl kun je precies lezen/zien wat een Wasgij puzzel is 😉

    • Hoi Wanda , ik zie hier nog een Lia .
      Dat is me wat met zo’n auto , zal je een lieve duit kosten of is het nog garantie ??
      Jammer van de musical , maak het thuis maar gezellig .

      Ja en dan de pech onderweg , ik heb het meegemaakt in Duitsland , een auto van 2 jaar jong reageerde niet meer toen ik op de 3 de baan van de snelweg reed . Ik weet niet meer hoe ik aan de kant en gelijk ook nog een parkeerplaats opgereden ben , wat ik wel nog weet dat ik klapperde en beefde over mijn hele lijf .
      De adac heeft ons toen naar een garage gebracht en op zijn voorspraak hebben ze om half 6 nog een dingetje in de verdeelkap vervangen , konden we gelukkig lekker naar huis .

      Ja en die tocht , eigenlijk zijn ze er altijd mee bezig , verleden jaar toch een paar hele slechte plekken gehad , en daar zijn ze dan mee bezig hoe dat beter kan , maar verder is er nog geen koorts hoor !!
      Fijne avond Wanda en groetjes Lia

Reageren mag hoor!

