Nu…

now

Op meerdere blogs voorbij zien komen en ja, ik vond het wel wat hebben voor deze maandag…

Kijk ik naar… het beeldscherm maar met een schuin oog naar buiten waar helaas nog her en der wat sneeuwrestjes liggen maar… het gaat de goede kant op!

Heb ik aan… een donkere spijkerbroek, blauw shirtje met 3/4 mouw en een heerlijke dikke groen/blauwe vest…

Drink ik… nog niks maar m’n bekertje warme melk zal zo wel klaar zijn…

Denk ik aan… onze zomervakantie die we gisteren hebben geboekt (hierover later meer…)…

Ik wens… dat de lente dit jaar heeel erg vroeg begint, volgende week of zo…

Ik eet… nog niks, want vriendlief ligt nog in bed maar de ontbijttafel is al gedekt, dus we kunnen zo aanschuiven…

Vraag ik me af… wanneer vriendlief eindelijk eens z’n nest uit gaat komen…

Geniet ik van… de vrijheid om vandaag helemaal naar m’n eigen ding in te kunnen vullen…

Voel ik me… wel redelijk, nog wat moe maar ach, straks na het sporten trekt dat ook wel weer weg…

Mijn favoriet ding… zou ik eigenlijk niet echt weten…

Ik kijk naar buiten en ik zie dit weer… droog, bewolkt en het lijkt wat warmer dan de afgelopen dagen…

Fijne dag allemaal!

10 gedachtes over “Nu…

Reageren mag hoor!

