Genietmomentjes (1)…

genieten11

Onverwachts door collegaatje M. getrakteerd worden op een lekker bakkie kibbeling * verdwijnende sneeuw en een blauwe lucht *  even een momentje voor mezelf met een latte machiato Caramel of Hazelnoot * de definitieve bevestiging ontvangen van onze camping in Spanje * trots op mezelf dat ik deze week 3 keer heb gesport * opnieuw raden naar De Mol * lekker lezen in m’n eerste Rowling boek * me stoer voelen in m’n leren jasje…

Waar heb jij deze week van genoten?

12 gedachtes over “Genietmomentjes (1)…

  1. Lekker die kibbeling en wat een stoer leren jasje!
    De camping ziet er mooi uit op het plaatje, leuk met al die zwembaden en wat goed dat je 3 keer naar de sportschool bent geweest. Ik heb gisteravond ook naar De Mol gekeken en op dit moment verdenk ik Tania. En jij??

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

  2. Wat een leuke genietmomenten! Jaaaa, de mol, wat is het spannend! Daar kan ik ook echt voor gaan zitten, kop thee erbij of ook een lekker latte en dan ben ik een heppie mens hoor. Ik had deze week mijn genietmomentje toen ik een compliment kreeg van de cursusleider van BHV dat ik een lintje verdiende voor mijn optreden 😀 En ook het feit dat de weg weer normaal begaanbaar is! En toen ik op de weegschaal stond (59 kg) 😀 😀

Reageren mag hoor!

