Half om half…

Soms is mijn glas half vol en soms ie half leeg…

Soms zeg ik dat ik in mijn boek al op de helft zit en soms dat ik nog een helft moet lezen…

Soms heb ik al een halve dag gewerkt en soms moet ik nog een halve dag…

Soms heb ik ’s ochtends al geen zin en soms heb ik pas halverwege de dag geen zin…

Soms kom ik een halve maand te kort en soms heb ik de helft van mijn salaris nog ‘over’…

ziekMaar zoals nu voel ik me half/half…

Oftewel, wat keelpijn, wat snotterig, wat bibberig, wat lamlendig, wat hangerig, wat spierpijn en dan zou ik liever willen dat ik of me gewoon helemaal fit zou voelen of me gewoon helemaal ziek zou voelen want doordat halfslachtige gevoel ben je net niet ziek genoeg om thuis te blijven maar tegelijkertijd ben je ook (net) niet fit genoeg om de hele dag te kunnen werken…

Pfff, ik ben dan toch meer een alles of niets typje… dat halve gedoe is niet aan mij besteed…

Update: deze blog had ik gisteravond al geschreven… vanochtend was de balans helaas doorgeslagen naar de verkeerde kant met als gevolg dat ik nu thuis op de bank onder m’n fleeceplaid lig… pfff…

13 gedachtes over “Half om half…

  1. Van zo’n gevoel kan je inderdaad tureluurs worden! Heb het een week gehad en aan het eind van de week, dan toch de griep te pakken. Inmiddels weer beter gelukkig.
    Hoop voor jou, dat het ‘niets’ wordt en niet eindigt in de hele griep 😉

  2. Hoi Wanda , dus ook een tik van de griep , het is verschrikkelijk zoveel mensen er last van hebben . Gelukkig is het tot op heden aan onze deur voorbij gegaan .
    # De spam is gelukkig niet veel en het stond op een oud logje , maar ik heb ze maar geblokkeerd om ervan af te zijn .
    Sterkte Wanda , pas goed op je zelf , groetjes Lia

Reageren mag hoor!

