Zin in…

zin2

Zin in… weer een aflevering van Wie is De Mol? Mijn eerste mol, Tim, is er inmiddels uit maar mijn 2e Mol, Kees, is nog steeds van de partij dus wie weet heb ik het eens bij het goede eind… (misschien is het al anders op het moment dat jullie dit lezen…)

Zin in… aankomende zaterdag want dan staat er weer een avondje Jeans op de planning met nichtje J. Eerst even naar onze favoriete pizzeria en daarna weer lekker genieten!

Zin in… lekker winkelen met mijn Miss Etam Cadeaukaart, lekker op zoek naar leuke voorjaarskleding!

Zin in… een dagje heerlijk relaxen in Fontana met vriendinnetje M. Lekker badderen, lekker genieten, lekker eten en vooral lekker bijkletsen!

Zin in… een dagje dierentuin met vriendlief dankzij onze Hema-dierentuinkaartjes. Is echt wel al 15 jaar geleden dat ik voor het laatst in een dierentuin ben geweest…

Maar bovenal heb ik zin in… Spanje! Eerst de stedentrip naar Barcelona met vrienden en daarna natuurlijk nog onze vakantie aan de Costa Brava!

Waar hebben jullie zin in?

15 gedachtes over “Zin in…

  1. Nou je Mol zit er nog in 😉 Die van mij is er sinds vanavond uit!! Bijna de finalen, yeah…..
    Enne ben jaloers hoor, had graag meegegaan naar Barcelona. Daar gaan wij in de toekomst nog een keer terug naartoe, prachtige stad!!

  2. Wat een leuk logje heb je hiervan gemaakt. Helaas is ‘mijn’ Mol er gisteravond uit gegaan… bijna de ontknoping 😉
    Ik heb zin in… o.a. het weekend dat bijna voor de deur staat; het voorjaar dat er (hopelijk snel) aankomt; en natuurlijk de zomervakantie naar Italië 😀

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

  3. Ik ben zin in de lente! Lekker op het terras met de zon op je bol, geen jas meer aan, geen statische haren etc 😉
    En Barcelona, geweldige stad! Twee jaar geleden ben ik hier met Lon geweest en we kwamen al snel tot de conclusie dat we zeker nog eens terug willen komen want we hadden simpelweg te weinig tijd.
    En de Mol, wat een gaaf programma is dat toch. En ik weet het zeker hoor, Paulien is 100% de mol, let maar op, ik krijg gelijk;-)
    Goed weekend meis en tot snel
    xxx

  4. Dat zijn leuke dingen inderdaad!
    Ik heb zin in Bali en de lente! 🙂
    WIDM kijk ik ook, vind t een super leuk programma. Ik zit nu op Paulien of Kees, maar ik vind het erg lastig dit keer.

Reageren mag hoor!

