My life lately…

Beterschap-Blond-AmsterdamAfgelopen week begon niet zo geweldig, nog steeds last van allerlei griepsverschijnselen en hoewel ik zelf had gedacht maandag wel weer te kunnen beginnen, dacht mijn lichaam daar toch anders over. Gevolg: maandag en dinsdag nog thuis gebleven, voornamelijk met een boek op de bank gehangen en verder veel geslapen. Woensdag me dan toch weer op mijn werk gemeld en hoewel sommige collega’s me het liefst weer direct naar huis hadden gestuurd, heb ik het toch volgehouden tot 15.30 uur. Eenmaal thuis, wel direct op de bank in slaap gevallen. Donderdag ging het weer een stukje beter, ook weer gewerkt tot 15.30 uur en vrijdag was de accu weer dusdanig opgeladen dat ik gewoon tot 17.00 uur heb gewerkt… Hoe ik me nu voel? Nah, redelijk, nog geen 100% maar wanneer ben je dat eigenlijk wel… weer genoeg mens om weer enigszins normaal te kunnen functioneren…

Voor vrijdagavond stond weer een filmavondje gepland, gewoon lekker thuis hoor. De meeste filmslincoln vind ik niet de moeite waard om in de bioscoop te zien en ach, thuis op de bank vind ik wel net zo relax. Dit keer had vriendlief Lincoln gedownload en de verwachtingen waren dan ook hoog gespannen, Abraham Lincoln, gespeeld door niemand minder dan Daniel Day-Lewis en dan de historische gebeurtenissen omtrent de afschaffing van de slavernij. Tja, wat zal ik ervan zeggen? De film viel ons heel erg tegen, veel dialogen, weinig actie, wel goed acteerwerk van Day-Lewis maar na een uurtje waren wij er wel klaar mee en hebben we hem afgezet. Overkomt ons eigenlijk nooit maar hier was voor ons geen doorkomen aan…

En dan zaterdag… toen stond ons jaarlijks uitje naar Jeans weer op de planning. Geen idee hoeveel shows we nu al hebben gezien maar het zijn er in ieder geval al heel wat geweest en ja, het is gewoon zo’n traditie geworden dat we er elk jaar gewoon bij willen zijn. De crew verandert elk jaar van samenstelling maar gelukkig is mijn favoriet, Eileen Schilder, nog steeds van de partij en ja, dit jaar werd ik zelfs nog aangenaam verrast, doordat niemand minder dan Nigel Brown (wie kent hem nog van The Voice?) van de partij was. De show zat weer ouderwets goed in elkaar, leuke liedjes van zowel jaren terug als nu en dat allemaal met veel passie gezongen en voorzien van een humoristische inslag. Kortom, weer een heerlijk avondje uit!

Volgens mij was Stadskanaal de laatste van de lange rij shows, maar het is zeker aan te raden voor volgend jaar! Nog 1 ding… kijk gewoon even rond 5.29, heerlijk nummer!

9 gedachtes over “My life lately…

  1. Hier in het zuiden heerst echt een horrorgriep, het heeft zelfs de krant hier gehaald. Ik heb al meerdere slechte recencies over Lincoln gehoord. Ik keek vorige week ‘The Impossible’, echt een aanrader!!! Waargebeurd verhaal over de tsunami…
    De show klinkt leuk, volgend jaar eens kijken of die ook hier in het zuiden speelt.

  2. Fijn voor je dat je in ieder geval weer wat opgeknapt bent. De verschijnselen houden idd lang aan helaas; hier ook nog niet helemaal ‘vrij van…’, maar dat mag de pret niet drukken en ik zal de show zeker in de gaten houden, dank je wel 🙂

  3. Fijn dat je inmiddels alweer opgeknapt bent. Al vraag ik me af of je met al die rondvliegende bacterien wel echt opknapt. Het wordt gewoon tijd voor de lente!! Ik ben ook een keer met Hubbie bij Jeans geweest en dat was zeker erg geslaagd. Ik kan me dus voorstellen dat je genoten hebt!!
    Fijne week!!

  4. Fijn dat je weer wat opgeknapt… niks aan om ziek thuis te zitten hè. Jammer dat die film zo tegenviel, maar gelukkig heb je wel genoten van de show van Jeans. Ik zal thuis eens naar dat filmpje kijken, ben benieuwd 😀

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    • Hoe zal ik Jeans eens omschrijven… het is absoluut geen musical, maar een groep van 8 mensen die allerlei liedjes op geheel eigen wijze ten gehore brengen. Het is meer een show van zang en dans…

Reageren mag hoor!

