Blij…

happiness_bike_tees_tshirt-d235379548710311145b7qes_500_large

Blij... omdat het alweer vrijdag is…/ omdat er een relax weekendje voor de deur staat / omdat vriendlief vast wel weer een leuke film heeft gedownload / omdat de winter nu toch echt wel op zijn retour is / omdat ik zin heb om zondag een leuke wandeling met vriendlief te gaan maken / omdat er weer een stapel leuke boeken op me ligt te wachten / omdat we weer een maand dichter bij onze stedentrip naar Barcelona zijn gekomen / omdat er in maart weer een hoop leuke dingen zijn gepland waaronder een heuse Ladiesnight en een dagje Fontana / omdat paps deze maand 60 wordt en dat vraagt om een feestje / omdat er een aantal vrije dagen zijn gepland / omdat ik mijn kledingkast voorjaarsproof heb gemaakt en dus weer naar hartelust kan gaan shoppen / omdat de dagen alweer langer worden / omdat ik de draad van het sporten weer heb opgepakt / omdat mijn accu weer langzaam volpruttelt / omdat ik gewoon zin in het weekend heb!

12 gedachtes over “Blij…

  1. Zo te lezen heb je een heerlijk weekend voor de boeg en net als jij ben ik ook erg blij met de naderende komst van de lente, yoehoe! In hijs me zo in m’n sportoutfit en ga lekker op de fiets naar de sportschool ipv de auto, fijn! Oh dus España staat bijna voor de deur en ook het badderen bij Fontana? Dat doe je goed meis 😀
    Gabriel informeert komende week naar de vakanties op zijn nieuwe werk en dan gaan wij ook boeken voor het voorjaar. 12 dagen naar Zuid Kroatië!
    Goed weekend
    x

Reageren mag hoor!

