Dag winter, hallo voorjaar!

lenteDag ruitenkrabber, dag ruitenontdooier, dag handschoenen, dag sneeuw en ijzel…

Nog even en het is ook dag winterjas/sjaals, dikke vesten, winterlaarzen, dubbele dekbedden en droger!

En dan wordt het ook dag stamppotten,spruitjes,  stoofpotten, bekertje warme melk en speculoos!

En wordt het dus hallo zonnebril, hallo zomerjas, hallo zon, hallo t-shirtjes, hallo slippertjes, hallo terrasjes, hallo milkshakes, hallo leuke wandelroutes, hallo lekker buiten zitten lezen, hallo bbq, hallo lekkere lange weekenden (Pasen, Hemelvaart & Pinksteren), hallo lekkere salades, hallo wasgoed buiten, ben je al droog? En had ik al hallo tegen de zon gezegd?

Goh, wat ben ik blij dat de winter weer achter de rug is en dat het voorjaar weer staat te trappelen!

19 gedachtes over “Dag winter, hallo voorjaar!

  1. Niet te hard van stapel lopen Wanda , maar het ergste is nu voorbij .
    Zo wie zo worden de dagen weer langer , dat is ook fijn .
    Groetjes Meis , liefs Lia

  2. Ik ben al druk bezig mijn witte winterglow in te ruilen voor een lekkere bruine tint 😀 Hallo voorjaar, ik heb je gemist;-)

  3. Haha, wat een blij lammetje 😉 En ik ben ook blij met dit lenteweer! Vooral gisteren was het heerlijk in het zonnetje… maar ze zeggen dat het volgende week weer kouder gaat worden. Brrr, ik hoop dat ze er compleet naast zitten met de voorspellingen. Heb daar zo geen zin meer in!

    Een fijne dag
    liefs Insoon

Reageren mag hoor!

