Optimaal genieten…

genietenmaart

Vrijdagavond en zondagmiddag genoot ik van de laatste afleveringen van het 1e seizoen van Homeland. Gisteravond begon seizoen 2 bij BNN maar helaas heb ik die dus alweer gemist…

Zaterdag genoot ik van het gezelschap van vriendinnetje M. en ondanks de sybirische kou was het optimaal genieten in Fontana en hebben we heerlijk gebadderd, gegeten en bijgekletst. En genoten we helemaal van onze waterbedmassage! Wat was dat heerlijk, echt een aanrader! Vriendinnetje bracht ook nog de nodige lente bij ons thuis door een mooi bosje bloemen mee te brengen…

Ook genoot ik van de kadootjes die ik mezelf had gegeven, namelijk het geurtje Sun van Jill Sanders (ooit wordt het toch wel zomer?) en een nieuw kookboek die ik bij de AH niet kon weerstaan…

Zondag scheen hier in het noorden volop de zon (wel ontzettend koud hoor voordat jullie massaal jaloers worden…) en genoot ik van Schumi die op zijn beurt heerlijk zat te genieten van het zonnetje…

’s Avonds genoten we, in het gezelschap van vrienden, van het heerlijke eten bij Bella Italia in Assen en luiden we officieel het aftellen voor Barcelona in!

13 gedachtes over “Optimaal genieten…

  1. Klinkt als een heerlijk weekend. Sun van Jill Sanders heb ik ook in de kast staan en wat zit Schumi daar heerlijk te genieten van ’t zonnetje. Zo achter het glas en uit de wind is het goed toeven 😉

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  2. Wat een leuk overzicht en wat een heerlijk weekend heb je achter de rug! Wij zitten ook weer helemaal klaar voor homeland, wat een gave serie is dat toch. En toevallig dat ik afgelopen zaterdag in Nijmegen ook nog op pad ben geweest voor een geurtje en ik twijfel nog. Ik vind Valentina erg lekker, maar ook J’Adore blijft een toppertje;-) Dit weekend eens kijken in Duitsland 😀
    Onze viervoeters kunnen ook ontzettend genieten van de zon en achter het glas is het gewoon ontzettend warm. As we speak heb ik gewoon de verwarming een stuk lager gezet want in m’n trui en in de zon is het gewoon heet!
    Tot gauw meis
    Liefs xxx

  3. Ik ken die serie niet .. is het wat ? Misschien moet ik HBO maar nemen, kan ik ook series volgen. Lekker weekend gehad, altijd ook fijn een bos bloemen !
    Fijne dag, Elise

  4. Dat was een heerlijk weekend dus. Sun van Jill Sander heb ik ook in de kast staan. Ik gebruik hem vaak allen in de zomer en op vakantie. De rest van het jaar heb ik 8 andere geuren om uit te kiezen.

Reageren mag hoor!

