Vrij…

Vrij zijn
Ze wil alleen maar vrij zijn
Vrij zijn
Lente komt ooit
Ze wil nu alleen maar
Vrij zijn
Onbezorgd en vrij zijn
Lente
Lente komt ooit
Ze wil nu alleen maar vrij zijn

Tja, als je deze week toch maar 3 dagen zou werken omdat je én je parttimedag hebt én het kantoor vrijdag dicht is vanwege Goede Vrijdag en je verschuift vervolgens je parttimedag van maandag naar woensdag omdat je paps die dag 60 wordt zodat je hem lekker kunt verrassen, dan kun je toch net zo goed de donderdag ook vrij nemen?

Nou, dat dacht ik dus ook! Dus vandaar dat ik nu lekker aan het genieten ben van een soort van mini-vakantie! Even geen wekkergerinkel om 06.20 uur, even geen ‘gezeur’ van collega’s en klanten, even geen werkdingen of wat dan ook maar gewoon heerlijk even tijd voor me, myself and I!

Mijn plannen? Nou, gisteren natuurlijk uitgebreid de verjaardag van paps gevierd wat we morgen nog dunnetjes over doen met de rest van de family en vandaag ga ik lekker met mams naar Grunn om te shoppen (zou eerst met nichtje J. maar dat is uitgesteld tot 12 april en tja, als je toch voor je gevoel echt moet shoppen dan is daar gelukkig altijd nog mams…) en voor de rest een beetje sporten, een beetje lezen, een beetje internetten, een beetje tv kijken, misschien nog even met vriendlief op pad en verder gewoon lekker een beetje aanklooien!

paasweekend2013

14 gedachtes over “Vrij…

  1. Heerlijk joh, dat je al vanaf woensdag vrij bent! Ik moet helaas morgen nog wel werken, maar dan ga ik lekker eerder naar huis toe 😉
    Veel shopplezier vandaag in Groningen, gezellig zo saampjes met je moeder.

    Hele fijne Paasdagen!
    liefs Insoon

  2. Ik ben ook aan het genieten van een weekje vakantie!!! Hoefde eigenlijk maar 2 dagen te werken en daar heb ik fijn verlof genomen. Alleen jammer dat het weer niet echt meewerkt…

  3. Niks zo lekker als geen verplichtingen, een uurtje langer liggen dan normaal en gewoon relaxed aan je dag beginnen. Dat weet ik omdat ik nu ook een mini-vakantie heb;-) Allereerst nog gefeliciteerd met je vader! Heb je nog een geslaagd kado kunnen vinden? En hoe was het in Grunn? Alles wat je niet gevonden hebt gaan we gewoon in Zwolle vinden;-) Heb er zin in!
    Fijne pasen, geniet er van en groetjes aan René
    Liefs vanuit een koud Brabant

Reageren mag hoor!

