Lusteloos…

467f94d48400f3cddc2c0f6b118cfd6fOp zich lig ik ’s avonds voor mijn doen wel redelijk op tijd in bed maar waar ik normaal gesproken altijd zo’n 10 minuten voor de wekker aan wakker word, schrik ik me nu al een paar ochtenden wezenloos van dat ding…

Met als gevolg dat ik redelijk duf aan de dag moet beginnen en dat ik er zo rond de klok van 3 er wel klaar mee ben. Het is niet eens zozeer dat ik dan moe ben maar gewoon het gevoel dat ik wel klaar met mijn werkdag ben en dat het gewoon tijd is om naar huis te gaan, gewoon lekker op de bank te kruipen met een goed boek of waar ik dan ook maar zin in heb (niet veel eigenlijk…)

Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet, dus sleep ik me braaf door de dag heen en hoop ik maar dat het snel 17.00 uur is maar waar de dagen tot voor kort echt mega snel voorbij vlogen, nu lijkt het wel of de uren maar tergend langzaam voorbij gaan…

Normaal overkomt me dit alleen in de periode dat ik het wat rustiger op mijn werk heb maar zelfs dat is niet aan de orde. Het tegendeel zelfs, ik heb het razend druk en weet soms niet welk dossier ik als eerste moet oppakken en ben dan ook regelmatig met tig dingen tegelijk bezig. En toch lijkt het wel of de klok op mijn pc niet vooruit te branden is…

Op het hoesten na, ben ik lichamelijk wel fit en toch kan ik me er ’s avonds niet toe zetten om nog wat te ondernemen en zit ik al een paar avonden onderuitgezakt op de bank.

Het is maar goed dat ik met mijn nichtje heb afgesproken om op woensdagavond samen te gaan lopen want anders ben ik bang dat ik deze week ’s avonds niet meer in beweging zou komen…

Maar bij de gedachte dat dat morgenavond al is… word ik acuut al moe…

11 gedachtes over “Lusteloos…

  1. Hier ook een… Vanmorgen was ik blij dat Taco me wakker maakte anders was ik echt te laat op het werk gekomen haha… We zijn allemaal wintermoe. Het wordt nu echt tijd voor lekker voorjaar, knapt iedereen van op!

  2. Ik heb dat ook weleens, alles is teveel en zelfs bankhangen geeft me geen goed gevoel. Ik steek het op het weer, zodra het beter weer is en er zon is voel ik me 10 keer beter.

  3. Idd tijd voor de zon; onze vitamine D-level wordt veel en veel te laag :-). Ook ik hijs me vanavond toch maar weer van de bank naar de sportschool en blijf hopen op betere tijden, zowel qua zon als qua energie :-). Succes!

  4. Hoewel ik qua werk genoeg te doen heb, vind ik de tijd ook voorbij kruipen deze week. Maar dat komt vooral omdat ik nu alleen op kantoor zit, minder te kletsen. En ik denk dat iedereen ook toe is aan warm weer én de zon!
    Succes vanavond met lopen en hopelijk krijg je daar een energie-boost van!

    liefs Insoon

  5. Pff zo herkenbaar! Ik weet niet wat het is maar ik slaap zo vast! En als ik dan ’s ochtends helemaal verschrikt wakker word ben ik niet vooruit te slapen. Maar inderdaad, lichamelijk ben ik eigenlijk helemaal fit. Het zal wel aan het weer liggen..;)

  6. Ik herken dat wel hoor…geen puf om van de bank te komen en alleen maar moe en duf zijn…We missen de zon natuurlijk ook nog best veel…het komt vast allemaal wel goed meid!! Fijne dag hoor!

Reageren mag hoor!

