To do list…

todolistSoms als ik het te druk heb, dan maak ik van die lijstjes en streep ik braaf de dingen door die ik dan heb afgehandeld. Zou op zich prima moeten werken, ware het niet dat ik de kunst van uitstellen tot in den finesse beheers…

Neem nu vanavond… ik moest en zou nog even het centrum in want a) hadden ze bij de Blokker een blender in de aanbieding en aangezien ik de mijne tot op heden nog niet weer heb gevonden en ik dit weekend toch echt van die lekkere smoothies wil gaan maken, moest er dus gewoon maar een nieuwe komen, b) wilde ik toch nog snel even kijken voor een nieuwe zomerjas want m’n oude is op zich nog prima maar ik roep al 2 jaar dat ik ‘ em eigenlijk te netjes vind voor weekendjes weg en met het oog op Barcelona wat nu wel heel dichtbij gaat komen, wilde ik toch nog even kijken voor een wat meer sportief modelletje en c) wilde ik nog even bij de Etos wat mini’s kopen en ook nog een nieuw doosje Trachitol aangezien nu vriendlief last van het keeltje heeft…

Dus ik het centrum in, maar ja, dan heb je dus direct al een probleem want zoveel keuze heb je niet in het centrum van Veendam. Tuurlijk, er zit van alles maar op het gebied van kledingzaken is het aanbod nogal magertjes, althans… laten we zeggen dat het niet mijn winkels zijn… Dus die zomerjas kan ik helaas nog niet doorstrepen…

De blender wel want ik was inderdaad braaf bij de Blokker en voor de verandering hadden ze nog genoeg staan dus mede dankzij mijn Blokkerbon heb ik weer een nieuwe blender voor EUR 13,=.

Ondertussen had ik bedacht dat een nieuwe zonnebril ook geen overbodige luxe zou zijn maar ook op dat gebied weinig keuze en dus liep ik wat rond te dralen in zowel de Etos en de Kruidvat maar liep ook beide winkels zo weer uit, dus niks geen mini’s en trachitol (sorry, vriendlief…)

Onderweg naar huis realiseerde ik me dat ik ook nodig mijn trolly moet gaan opmeten want we nemen naar Barcelona alleen handbagage mee maar ja, dat moet dan aan bepaalde afmetingen voldoen en ergens heb ik het idee dat mijn trolly te groot is maar deze gedachte leeft al een tijdje bij me maar tot op heden dus nog geen actie op ondernomen terwijl de tijd zo langzamerhand begint te dringen…

Net als dat ik ook de oplaadbare batterijen allemaal even goed moet opladen want ik ben natuurlijk wel van plan om tig foto’s te gaan maken, zo moet ik natuurlijk ook de bevestiging van onze accommodatie nog even printen maar dit moet ik niet vergeten als ik bij mijn ouders ben want onze inktpatroon is leeg en hoewel vriendlief er al een nieuwe in heeft gedaan, doet onze printer het nog steeds niet…

En dat staat inmiddels allemaal wel keurig netjes op mijn To Do list maar zoals gezegd… ik heb het uitstellen tot een ware kunst verheven, dus zoals gewoonlijk moet alles nog op het laatste moment worden gedaan…

Maar gelukkig ben ik redelijk stressbestendig… aangeleerd natuurlijk…

9 gedachtes over “To do list…

  1. Goh, wat herkenbaar allemaal 😉
    Ik stel de dingen ook vaak tot ’t laatste uit en tot nu toe werkt dat voor mij prima, haha. Lekker dat jullie reis naar Barcelona steeds dichterbij komt.

    Geniet van je weekend!
    liefs Insoon

Reageren mag hoor!

