Snap Shots april 2013

Zo, tijd om een nieuwe rubriek te lanceren! Nou ja, helemaal nieuw is het natuurlijk niet, want sommigen doen het wekelijks maar dat lukt me nu eenmaal niet (tijdgebrek, te weinig foto’s etc etc…), dus vandaar dat ik vanaf nu maandelijks een overzicht inclusief foto’s ga plaatsen van wat ik zoal heb beleefd in een maand tijd…

Kijken jullie gezellig mee naar mijn ‘avonturen’ in april?

april1

De maand april trappen we af met het benefietconcert voor de noodlijdende voetbalclub SC Veendam met o.a. optredens van Rooie Rinus & Pé Pedaalemmer en Jannes. Normaal tref je ons niet zo gauw in een voetbalstadion aan maar ach in dit specifieke geval wilden we best een uitzondering maken! Oh ja, het heeft trouwens niet geholpen want de club is alsnog failliet verklaard…

april2

In april was ik ook 12,5 jaar in dienst en werd ik uitgebreid in het zonnetje gezet. Buro vrolijk versierd, prachtige bos bloemen, met het complete kantoor nog een hapje en drankje gedaan én natuurlijk een leuke bonus ontvangen!

april3

In april stimuleerde ik de plaatselijke economie van zowel Groningen (met mams / o.a. roze jasje op de foto…), Zwolle (dagje shoppen met Annet, zowel links- als rechtsboven, althans het groene shirtje en sjaaltje, de rest had ik al…), Assen (met nichtje J. / linksboven) en Hoogezand (weer met mams / rechtsonder) en ontdekte ik dat ook Shoeby hele leuke dingen heeft in mijn maat. Ik moet eerlijk bekennen dat nog niet eens alle aankopen hier te zien zijn want zo scoorde ik ook nog een paar lichtgroene ‘sneakers’ van Manfield, nog blauwe ballerinaatjes van Cellini, nog een jasje en nog meer t-shirtjes… Helaas nog steeds geen zomerjas, laat staan broeken…

20130410_172210

Ook de griep sloeg voor de 2e keer toe, heb weliswaar gewoon doorgewerkt maar ging wel wat eerder naar huis en lag dan heerlijk onder een dekbed te bibberen en te snotteren en appte ondertussen deze zogenaamd zo zielige foto van mezelf naar een collegaatje…

april4

Deze maand startte ik ook mijn leven als Bodiebooster waarbij ik dagelijks uit de 5 families (eiwitten/groente/fruit/zuivel/koolhydraten) 2 porties mag hebben en zelfs 2 verplichte snoepmomenten moet nemen. Door het inruilen van mijn te vele porties zuivel voor groene thee ontdekte ik een aantal nieuwe smaken, maakte ik een heerlijke bananensmoothie in mijn nieuwe blender en genoot ik van een appelgebakje als onderdeel van mijn verplichte snoepmoment… Al met al tot nu toe 4,5 kilo afgevallen en 5 cm kwijt dus in mei ga ik vrolijk verder!

april5

Samen met vrienden en nichtje J. bezochten we de 12e editie van het All Time Music Festival in Parkzicht Veendam waar we onder andere uit ons dak gingen op optredens van Pappa di Grazzi, Charly Luske (ja, die van The Voice…) en Ali B. met Op Volle Toeren. En al had ik het niet echt verwacht maar ik heb me prima vermaakt bij Ali B!

20130425_180034

En ja, dan de grand finale van de maand april! Niks geen Koninginnedag, niks geen gehang voor de tv om de troonwisseling te volgen, nee, dan komen we net weer terug van ons uitstapje naar Barcelona! Een uitgebreid verslag en dito foto’s volgen natuurlijk nog!

10 gedachtes over “Snap Shots april 2013

  1. Geweldig inzet om een concert te geven, maar helaas de club is alsnog failliet….jammer hoor! Wat leuk dat je zo in ’t zonnetje ben gezet met je 12,5 jarig jubileum, leuk!! Shoppen is altijd leuk, zeker als je winkels ontdekt waar ze ook in jouw maat kleding verkopen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Shoeby nog niet ben wezen kijken, ga ik beslist eens doen! Balen dat jij ook geveld was door de griep…het is wel een heftige griepperiode geweest, gelukkig ben je weer opgeknapt! Goed joh dat je (weer) ben afgevallen, ik ga ook eens kijken naar die methode, misschien heb ik er ook wat aan! 😉 Ben benieuwd hoe je het in Barcelona hebt gehad! Voor nu een fijne dag verder!

Reageren mag hoor!

