Short list…

vragenI wish…

Dat de lente snel terugkomt (heb zelfs nu weer sokken aangetrokken en als ik ergens een pesthekel aan heb, zijn dat wel sokken!), dat de komende 3 weken met beleid voorbij vliegen, dat ik nog 1 of 2 leuke/passende broeken vind, dat de gereserveerde boeken bij de bieb op tijd binnen zijn en dat het me lukt om voor onze vakantie in totaal 6 kilo te zijn afgevallen!

Yesterday…

Heb ik de gebruikelijke huishoudelijke dingetjes gedaan, ben ik ’s middags met mams naar het Flower Power Pop-festival in Veendam geweest, waar overigens niks aan was, hebben we ’s avonds heerlijk genoten van tagliatelli met asperges en ontdekte ik later op de avond de nieuwe detective-serie Single Handed bij de KRO.

Today…

Heb ik mijn grijze haartjes weer van een kleurtje voorzien, zijn mijn nageltjes blauw gelakt (moet er zelf nog even aan wennen…), ben ik weer helemaal bij met Homeland zodat ik vanavond gewoon weer de serie op tv kan volgen, heb ik heerlijk zitten lezen in De Verloren Dochter van Lucretia Grindle terwijl ik met een scheef oog de verrichtingen van Vettel in de grandprix van Barcelona in de gaten hield (helaas net buiten het podium…) en heb ik weer een paar potjes wordfeud gespeeld en gewonnen!

Tomorrow…

Moet ik voor het eerst in weken weer 5 dagen werken, moet ik nodig inventariseren wat er allemaal nog moet gebeuren de komende weken en moet ik er na 4 dagen uitslapen weer op tijd uit!

10 gedachtes over “Short list…

  1. Sokken, hahaha…ik loop ook het liefst op mijn blote voeten, maar ook ik heb nu sokken aan! 😦 Suc6 met afvallen meis, het gaat je gewoon lukken hoor! Enne, heb jij grijze haren? Die kleur ken ik nog niet! 😉 Fijne dag hoor!

  2. Oei, dat was vanmorgen vast wennen toen de wekker weer ging. De mijne ging helemaal niet af, dus had me verslapen… zucht 😉 En dan het weer. Tsja, ik hoop dat de zon zich snel weer laat zien, want die regen ben ik nu wel weer zat hoor!!

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

  3. Mááár je hebt iets om naar uit te kijken, nog maar 3 weken ? Heerlijk ! En die wekker, oh wat shit he, hier ging hij ook om 6 uur, bah !
    Nou even volhouden dan maar ..

    gr. Elise

Reageren mag hoor!

