Musthaves…

Okay, dames (en verdwaalde heer…),

appsWelke apps mogen absoluut niet ontbreken op mijn smartphone?

En dan ben ik eigenlijk meer op zoek naar leuke fotobewerkings/collagemakende apps!

Instagram heb ik, doe ik weliswaar bar weinig mee, sinds vorige week ook Instafood en Instaweather gedownload maar voordat ik uuuuuuuren aan het zoeken ben, roep ik jullie hulp maar in want jullie kunnen ze vast zo oplepelen, toch?

Alvast bedankt!

13 gedachtes over “Musthaves…

  1. wordfeud. Al is dat na de laatste update een crime op mijn samsung. Maar geloof dat daar meer mensen last van hebben. Gelukkig kan ik ook op de tablet spelen.

    En verder nu en nos en regionaal nieuws. En KiesAir, heel gemakkelijk om via de telefoon foto’s naar je computer te sturen.

  2. Ik doe zelf niet zo heel veel met foto bewerking op mijn mobiel. Maar de apps die ik handig vind (Android) Buienalarm, TV gids, mijn internetbankieren, google maps, nu.nl, Pinterest, blog loving, ubersocial (voor twitter), wikipedia, Albert Heijn….en zo heb ik er nog tig :))

  3. Mrs.T. foto´s naar je pc stuur je nog makkelijker met dropbox.
    Dropbox vind ik een musthave, zeker als je foto´s maakt met je phone. Ze komen dan automatisch, als je dat instelt bij dropbox, in je dropbox. Ik heb het zo ingesteld dat als je mijn telefoon geconnect is met wifi hij met uploaden begint. Dus het kost je niets ..

    gr. Elise

  4. Volgens mij zijn de bekende app’s voor Apple en Android hetzelfde. Ik gebruik veel Instagram maar verder weinig fotobewerkingsapps. Wel gebruik ik veel Pinterest, Dropbox, Whatsapp, Mobiel bankieren, Facebook, HayDay (spel), en WordPress.

Reageren mag hoor!

