First things first…

first-things-firstEven wat anders dan al dat vakantiegepraat… Deze kwam ik tegen bij Miranda en ik vond hem wel wat hebben…

Eerste ding dat je ’s ochtends doet als je wakker wordt

Direct de wekker uitdrukken, dekbed afgooien, hup uit bed en richting de badkamer. Vriendlief snapt nog steeds niet dat ik dat kan maar doe ik het niet, dan weet ik geheid zeker dat ik me verslaap…

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat

Omkleden, inchecken, kluissleuteltje opbergen en dan start ik meestal met 45 minuten cardio gevolgd door wat krachttoestellen…

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van school of werk

Heel cliché maar dat is vriendlief een kus geven, jas en schoenen uittrekken en iets makkelijks aantrekken, Clooney haar etensbak vullen en dan beginnen we aan ons eigen potje…

Eerste auto

Een mintgroene Renault Twingo en wat was ik er blij mee!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding

Even afkloppen maar tot nu toe nog geen ongeluk gehad, wel 2 boetes voor te hard rijden, maar ach, in 16 jaar tijd valt dat reuze mee, toch

Eerste keus qua drinken

Tegenwoordig Spa Rood, vroeger Ice tea…

Eerste keus in dessert

Thuis altijd kwark of yoghurt, in restaurant ga ik meestal voor een capuchinno omdat ik de toetjes vaak te duur vind voor wat je ervoor krijgt…

Eerste liedje dat in je opkomt

Geen flauw idee, luister alleen in de radio en op mijn werk naar muziek maar onthoud eigenlijk bar weinig nummers…

Eerste grote aankoop

Diezelfde mintgroene Renault Twingo…

Eerste baantje

Dat was toen ik 16 was en achter de kassa kwam te zitten bij de Edah. Dit heb ik 2 jaar gedaan maar toen was ik er flauw van en kon ik het ook niet langer goed combineren met mijn studie…

Eerste keer in het vliegtuig

Pfff… dat is alweer even geleden… Dat was in 1998 en toen ging ik met ex-vriend op vakantie naar Canada…

7 gedachtes over “First things first…

  1. Leuk om jouw antwoorden te lezen. Ik neem in ’n restaurant ook vaak geen toetjes, maar een lekker kopje thee. En thuis af en toe ook yoghurt. Jouw eerste keer in ’t vliegtuig was meteen een verre reis, gaaf 😀

  2. Leuk om te lezen! Ik drink het liefst Spa Marie Henriette….Spa rood zit mij teveel bubbels in! 😉 En als ’s morgens hier de wekker gaat ben ik er gelijk uit, Gertom mag de wekker uitzetten!

Reageren mag hoor!

