Ons allereerste…

Weekendje weg was naar….

IMG_20130623_194519Dublin!

Sinds juni 2002 waren vriendlief en ik een setje maar voor dat jaar had ik al met nichtje J. een rondreis door Frankrijk/Spanje en Andorra geboekt. Ook in de zomer van 2003 ging ik met nichtje J. op vakantie, dit keer naar Kreta en de reden hiervoor was dat vriendlief in den beginne eigenlijk helemaal niet zo’n vakantieganger was en het op de een of andere manier van hem niet zo hoefde…

Ergens in mijn achterhoofd rinkelde wel een belletje want vakantie en vooral nieuwe plekken ontdekken staan bij mij hoog in het vaandel dus met een vriendlief aan mijn zijde die dit gen niet zou hebben, zou het best eens lastig kunnen gaan worden in de toekomst…

In november 2003 deed zich echter de mogelijkheid voor dat vriendlief voor zijn werk op pad moest naar Dublin en zo waar… konden we er een weekendje weg van maken!

Na Dublin volgden er nog vele weekendjes, al dan niet in combinatie met vriendlief zijn werk en ook qua vakanties is vriendlief inmiddels wel met het gen besmet!

Gelukkig maar want anders hadden we het vast niet al 11 jaar volgehouden…

10 gedachtes over “Ons allereerste…

  1. Gelukkig Wanda , want het is toch wel fijn als je samen van iets geniet , en natuurlijk hoeft niet alles samen , een beetje afwisseling is goed .
    Fijn weekend meid , groetjes Lia

Reageren mag hoor!

