The Happy List #2

happy Saturday* collega’s die na mijn vakantie zeggen dat ik er goed uit zie…

* collega’s die mijn nieuwe haarkleur (wat meer roodachtig…) leuk vinden…

* collega’s die kunnen zien dat ik 5 kilo ben afgevallen…

* een stapel nieuwe leesvoer…

* een opgeruimde salontafel…

* spieren voelen na weer een geslaagde wandelavond met nichtje J…

* mezelf trakteren op een nieuw abonnement op Reizen Magazine…

* mezelf trakteren op de nieuwste Foodies vol met heerlijke zomerse gerechten…

* vooruitzicht om met vriendlief morgen richting de kust te gaan…

* een extra lang weekend…

* Valentino Rossi die de TT Assen wint!

7 gedachtes over “The Happy List #2

  1. Hee Wan, dat is een fijn lijstje. En eindelijk weer eens een reactie van mij!! Ik mis het bloggen zo erg, dat ik via een andere wordpresser besloot om weer wat neer te zetten hier..
    Leuk dat ik weer bij je ga lezen, en ik zie dat je ook instagram heb, ikke ook hoor, met mezelfde naam, fullmaan. Dus als je me wilt volgen, je bent welkom.
    Hoe is het nog steeds in het noorden bij het zelfde bedrijf aan het werk en met het zelfde mannetje met poezen in een huis. ik ben benieuwd. Ik ga even lezen nog hier!!

Reageren mag hoor!

