Vrijdagse gebrabbel…

parijsballonEen dag waarin de uren voorbij vlogen, waarin de telefoon op sommige momenten maar niet ophield met rinkelen, waarbij klanten zowat vanaf het vliegveld nog snel een reisverzekering wilden afsluiten, waarvan de koffiepauze erbij inschoot en waarbij notities over en weer vlogen…

Ook een dag waarop er van alles werd overgedragen door op vakantie gaande collega’s, waarbij de mailbox weer rijkelijk werd gevuld maar bovenal een dag waarop er verlangend werd uitgekeken naar het weekend!

Een weekend die voor mij stipt om 17.00 uur begon, wil ik op andere dagen nog weleens langer blijven zitten, op vrijdag probeer ik dit zoveel mogelijk te voorkomen. Weekend is weekend, toch?

Maar terwijl ik in de auto al in gedachten een boodschappenlijstje begon te maken met het oog op de verjaardag van vriendlief morgen en ondertussen mee zat te luisteren naar het verslag van de Tour de France, besefte ik met een schok dat er voor mij opeens een auto met caravan opdook!

En ja, ik weet dat ze maar 80 km per uur mogen en geloof me dat is altijd nog iets van 15 km harder dan dat er nu werd gereden en ja, ik weet ook wel dat ik uiteindelijk maar een paar minuutjes later thuis zou zijn maar toch…

Irriteerde het me mateloos om met een slakkengangetje naar huis te tuffen terwijl ik ondertussen alleen nog maar kon kijken naar zo’n heen en weer wiebelend beestje wat voor het achterraam van de caravan hing!

Maar goed, zoals gezegd… weekend is weekend, dus de komende 3 dagen staan weer volop in het teken van genieten, ontspannen en vooral de accu weer zien op te laden voor weer een nieuwe (drukke) werkweek!

13 gedachtes over “Vrijdagse gebrabbel…

  1. Allereerst gefeliciteerd met je vriend!

    Oh, ik hou ook niet van dat trage gedoe op de weg 😉 Kan me ook zo ergeren aan mensen die onnodig links blijven rijden en dan 60 rijden waar je 80 mag.

    Een gezellig weekend gewenst!

  2. van harte met je vriend zijn verjaardag
    zo is het weekend is weekend even opladen voor een nieuwe week.
    en ja al heb ik geen rijbewijs maar maak me ook schuldig dat ik aan dit soort mensen zit te irriteren in de auto.

Reageren mag hoor!

