Stom… (1)

stomDeze week eens geen happy list maar dingen wat gewoon stom is. Stom in de zin van onbegrijpelijk, absurd, raar, vreemd, apart, onwerkelijk etc. Kortom, stom omdat het gewoon stom is!

Het is stom dat….

… de uitslag van de Tour de France al bekend is, waarom morgen dan nog rijden?

… een gezonde vrouw middels een operatie verlamd wil worden zodat ze de rest van        haar leven in een rolstoel kan zitten!

… een Noorse vrouw gevangenisstraf krijgt omdat ze buitenechtelijke sex zou hebben gehad in Dubai, let wel, we hebben het hier over een verkrachting!

… je niet gewoon een sabbatical kan nemen om al die mooie boeken te lezen zodat je lijstje eindelijk wat minder wordt!

… premier Rutte iedereen oproept om geld uit te geven terwijl hij en zijn mannetjes er juist voor zorgen dat we met z’n allen niks meer overhouden om uit te geven!

… de zon zich de afgelopen dagen overdag wel steeds liet zien maar zodra ik er helemaal klaar voor was om buiten te gaan zitten met een boekje, mevrouw heel rap achter de bomen verdween waardoor ik weer naar binnen kon gaan!

… klanten het woordje moeten wel heel erg vaak noemen, let wel, ik moet niks, ik wil best service verlenen maar begin niet over je moet dit of dat direct voor me doen want anders… ja, wat anders?

… het weekend alweer over de helft is, ik bedoel… wie heeft ooit bedacht dat het weekend maar uit 2 dagen hoefde te bestaan, over stom gesproken!

Wat vond jij stom de afgelopen week?

12 gedachtes over “Stom… (1)

  1. Is dat van die gezonde vrouw die verlamd wil raken écht waar?? Belachelijk zeg! En dat van die Noorse vrouw vind ik ook absurd.

    Ik vond het stom dat ik het weekend ziek heb doorgebracht 😦

  2. nou zeker van die vrouw die verlamd wil zijn te belachelijk voor woorden
    en dat van die noorse vrouw heb je al een traumatische ervaring achter de rug mag je de bak in.niet te geloven

    ach dan drink ik maar een simpel stom glas water omdat het zo warm is toch weer niet stom genoeg is maar beter 😉

  3. Ik vond het deze week stom dat de “zorg” in Nederland zo slecht is voor ouders die een kind hebben met een beperking. Je klopt bij zoveel instanties voor niks aan. Kost je een hoop tijd en energie die je ook beter in andere zaken kunt steken.

Reageren mag hoor!

